Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Kvifor bruker du heile tida for mange ropetegn? Lat oss sjå.

I ca. annankvar du postar brukar du 3-4 ekstra ropetegn. Lat oss seia 4 då.

Det tar deg ca 0,7sekund (?) å skrive desse 4 ropetegna. Du har 1,6 postar kvar dag, dvs. 0.8 postar med 4 ropetegn. På ein dag brukar du 0,56 sekund på å skrive ropetegn. Det er 356 1/4 dagar i året, så på eit år brukar du 199,5 sekund på å skrive ropetegn. Om du lev til du er 85 år, vil du ha brukt 16957,5 sekund på å skrive ropetegn. Dette tilsvarar 4,71 timar.

!

du har faktsik rett :hmm: . det har eg aldreg tenkt på, men eg skal skutte med utropsteikna og no

Hva slags andre "småting" tenker du på da? Andre hygiene-ting? Dusje, vaske seg etter å ha vært på do, gå helt til doen for å tisse istedenfor å bruke vasken? Uansett hva du sier om din ånde har jeg fint lite lyst til å se etter om de er hyggelige eller om du faktisk har god ånde (tviler).

nei altså... då tenkjer eg på altslags ting og tang, men ikkje noken av dei du nevner. eller jo, eg synes ikkje folk treng å dusje så mykje som dei gjer men..

andre ting kan vere å sjå reklamar på tv, plukke opp hundedriten, rydde, reie opp senga, pusse sølvtøy, ja you name it! Eg skal vedde på at viss alle hadde gjort som meg, og ikkje kasta bort tida på masse anna fuck, så hadde dykk fått mange år ekstra å leve på med å gjere ting dykk vil!

Men hvis du ikke pusser tennene hvordan er tennene hvit? Drikker du mye melk(hvis det hjelper da)?

veit ikkje eg, eg er ingen ordontolog men eg har i alle fall kvite tenner

har du prøv å puste i ansiktet til noen??? er sikker på at de vil si du har dårlig ånde...

jeg pusser tennen mine 2min hver dag. det holder. har en elektrisk tannbørste som gjør jobben enkel.

eg er motstandar av det og, så eg kan ikkje bruke det. (på grunn av eg skjønner ikkje vitsen med å bruke så mykje pengar på ein elektrisk tannbørste, når det er så mykje billigare med ein vanleg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769

Det tar deg ca 0,7sekund (?) å skrive desse 4 ropetegna. Du har 1,6 postar kvar dag, dvs. 0.8 postar med 4 ropetegn. På ein dag brukar du 0,56 sekund på å skrive ropetegn. Det er 356 1/4 dagar i året, så på eit år brukar du 199,5 sekund på å skrive ropetegn. Om du lev til du er 85 år, vil du ha brukt 16957,5 sekund på å skrive ropetegn. Dette tilsvarar 4,71 timar.

!

Du er en GUD.

Håper dette stoppet diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

!

Episk :love:

Lenke til kommentar

jo man kan tenkje sånn. eg tenkjer sånn. men dykk misforstår det eg meiner. det eg meiner er at eg ikje fattar kvifor folk gidd å kaste bort så mykje tid, på ting dei strengt tatt ikkje treng å gjere

!

Du er en GUD.

Håper dette stoppet diskusjonen.

kvifor skulle det stoppa diskusjonen? han berre gjer endå eit eksempel på kor mykje tid som blir brukt på nyttelause ting

Lenke til kommentar

Noen har sterkere tenner enn andre, sånn er det bare. Du er nok bare heldig sånt sett, Schnell. Ånden din er nok ganske dårlig, det er vel bare det at du og de som omgås deg har vært vant med at du har dårlig ånde i tre år, så ingen merker det.

Lenke til kommentar

Hvis du er så opptatt av å spare tid, hvorfor sitter du da her? Er ikke det her også ett meningsløst sted å sitte? Hvis du skriver 1.6 innlegg hver dag vil det si at du skriver 538.4 innlegg i året. 48314 innlegg i løpet av livet gir ca. 168 dager med kun å skrive poster som det her. Unødvendig tid du aldri får tilbake?

Lenke til kommentar

HAHA! No lo eg faktisk :)

Og vi pussar tenna for å ta hensyn til folk rundt oss. Om dame på festen snakker med to personer, vil ho ikkje bli med "han-med-3år-gammel-ande" heim.. For å sei det på den enkle måten.

Eg håpar for alles del du tyggar ein del tyggis kvar dag schnell, og då tenker eg ikkje på den rosa søte tyggisen som smakar godt i x-antall sekund.

Lenke til kommentar
Hvis du er så opptatt av å spare tid, hvorfor sitter du da her? Er ikke det her også ett meningsløst sted å sitte? Hvis du skriver 1.6 innlegg hver dag vil det si at du skriver 538.4 innlegg i året. 48314 innlegg i løpet av livet gir ca. 168 dager med kun å skrive poster som det her. Unødvendig tid du aldri får tilbake?

Det er faktisk veldig mye posetivt med og sitte på forumet.

Jeg har blitt smartere, mer voksen(ja jeg var veldig barnslig før), fått bedre humor og blitt bedre å skrive og lese.

Dette er bare noen av tingene.

Lenke til kommentar

dykk tek feil. eg har heilt fine tenner og e drikk kola kvar dag. tannlegen min har sagt eg har fine tenner, men at at må kutte ned på koladrikkinga. han merka ikkje at eg berre pussa tennene ein gogn i veka.

nei eg tygg ikkje tyggis, det er bortkasta penger.

og aspic: eg sitt her fordi eg ikkje synes det er bortkasta tid, eg har liksom lyst til det, medan eg hatar å pusse tennene. ser du forskjellen?

Lenke til kommentar
eg sitt her fordi eg ikkje synes det er bortkasta tid, eg har liksom lyst til det, medan eg hatar å pusse tennene. ser du forskjellen?

:!: Du hater faktisk å pusse tennene.. Hva synes du om hygiene generellt sett da? Du kan jo spare enormt med tid på og ikke dusje, eller tørke deg etter du har vært på do. Andre ting som tar mye tid er jo klesvask, oppvask, rydding og vasking av gulv f.eks. Men slikt gjør driver vel ikke du med?

Lenke til kommentar

Med så mye annet jeg sløser vekk tid på er vel tenna det siste jeg ville korte ned på.

Tenk deg alle de gangene man sover middagslur, slapper av, glor i taket, venter på dama, går istedenfor(et ord?) å løpe.....

Noen som vil smelle opp et regnestykke når man går cirka 10k skritt om dagen og hvor mye man ville spart hvis man løpte? :p Bare bruk gjennomsnittlige tall på gange og løping hvis noen vet cirka hva de er...

Edit: leifer...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Kom deg bort ifra dataen, så sparer du mange timer også :)

Pusser selv tennene 4 min hver dag.. og jeg tenker faktisk aldri over hvor mye tid jeg bruker på det, fordi jeg vet tennene mine setter pris på litt omtanke, spessielt etter all colaen jeg presser ned.

Du sier vel noe annet når du er 30 år, og sitter der med gebiss.

!

:love:

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Kva skal du bruke all denne tida du har "spart" på?

Tennene dine har kanskje ikkje tatt skade endå, men du er ung, om du drikk cola dagleg og pussar tennene ein gang i veka vil du få problemer seinare. Litt kjipt med gebiss når du er 30. Eg brukar gladeleg 4 minuttar i dagen (høyrest ikkje like mykje ut som 216 dagar i løpet av 85 år) for å halde tennene reine og friske, for min eigen del og andre.

Spørsmålet "Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag?" er så tåpeleg at det fell til grunn for sin eigen urimelegheit.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...