Olsenhower Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har en moderator foretatt en IP-sjekk av Schnell og sammenlignet med andre brukere? Det finnes en håndfull "tullebrukere" her på forumet som jeg mistenker blir pålogget når "hovedbrukerne" kjeder seg. Enkelte må i såfall kjede seg svært ofte. Endret 22. januar 2008 av Olsenhower 1 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja berre gjer det, eg har berre ein brukar, og ein er ikkje nødvendigvis tullebrukar berre fordi ein har litt andre meiningar enn fleirtalet veit du Olsenhower Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Neida, sant det. Men når størstedelen av innleggene bærer preg av tøv, så er det lov å undre seg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Veit ikkje om dykk har høyrd om det men det kalles: Ikkje kast vekk livet dykkkar på gørre ting. Hehe, vel det at jeg ikke er en møkkasabb,(som visse andre tydeligvis? ), betyr ikke at jeg synes det er voldsomt morsomt å praktisere "personlig hygiene". Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror jaggu jeg skal slutte å barbere meg på under bena og under armene (og slik), slutte å vaske håret, og slutte å bruke deo. Slikt er jo så kjedelig og tidkrevende. Tør jeg spørre schnell, hva du bruker de 6 minuttene du sparer hver dag på å ikke pusse tennene morgen og kveld til? Tror jeg skal slutte å vaske klær og leiligheten jeg, for det er jaggu kjedelig det... Da kan jeg sitte på dataen eller se på tv heeele dagen! Smart sikkert.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dessverre består livet av gørre ting. Get over it. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har dere helt glem hva Trond Viggo og Flode sa på barne-tv? Puss, puss, så får du en suss :!: Denne gjelder enda! 1 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er en god grunn til å pusse tennene Suss er bra! Kan jo føre til litt mer 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Alle vet jo at å pusse tennene er for pyser.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg begynner å bli enig med Pencil Case om at dette kun er et forumtroll. Det går jo ikke an at folk som i fult alvor mener at tanpuss er tull ikke er villig til å redegjøre hvorfor. 1 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Digg å pusse tenner da.. Slepper den fæle smaken man får i munnen etter noen dager.. Blir ganske lei ånde på lan.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg begynner å bli enig med Pencil Case om at dette kun er et forumtroll.Det går jo ikke an at folk som i fult alvor mener at tanpuss er tull ikke er villig til å redegjøre hvorfor. Man trenger jo ikke nødvendigvis være forumtroll av den grunn. Det kan jo også rett og slett skyldes god gammeldags dumhet! Og dumhet må du aldri undervurdere. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg "holdt tilbake" lenge nok... Schnell du er så tosk... å pusse tennene morgen og kveld er jo ikke "å kaste bort livet"... Folk som bare sitter inne hele dagen og ikke sosialiserer seg i det hele tatt, DE kaster bort livet sitt (såvidt det ikke er en sykdom/lidelse) 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Folk som bare sitter inne hele dagen og ikke sosialiserer seg i det hele tatt, DE kaster bort livet sitt (såvidt det ikke er en sykdom/lidelse) Om man ikke trives med andre, er det da en lidelse eller er det bortkasting? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg "holdt tilbake" lenge nok... Schnell du er så tosk... å pusse tennene morgen og kveld er jo ikke "å kaste bort livet"... Folk som bare sitter inne hele dagen og ikke sosialiserer seg i det hele tatt, DE kaster bort livet sitt (såvidt det ikke er en sykdom/lidelse) Kan du slutte å dra alle folk under en kniv? Jeg mener JEG kaster bort MITT liv dersom jeg bruker det på å gjøre masse unødvendige småting hele tiden. Andre liker kanskje og være alene, og liker ikke å sosialisere seg så sier du at det er å kaste bort livet sitt??? Tror jeg begynner å bli enig med Pencil Case om at dette kun er et forumtroll.Det går jo ikke an at folk som i fult alvor mener at tanpuss er tull ikke er villig til å redegjøre hvorfor. Jeg har jo redgjort hvorfor 100 ganger! Jeg skjønner ikke vitsen med at jeg skal kaste bort tiden på å gjøre det, mine tenner er helt fine! og jeg har god ånde! og jeg hater smaken av tannpuss og rene tenner! Gi meg da en god grunn til hvorfor jeg skulle gjøre det? ? hmm?, så jo, det går an i fullt alvor å mene at det er nok å pusse tennene en gang i uken. Tør jeg spørre schnell, hva du bruker de 6 minuttene du sparer hver dag på å ikke pusse tennene morgen og kveld til? ja det kan du godt spørrje om og eg skal svare deg: eg brukar dei på ting eg vil gjere. og det er ikkje snakk om ebrre 6 minuttar, eg kuttar ut mange andre ting og (som eg iikkje skal gå innpå her), og ti slutt har eg spart mange timar som eg kan bruke på å gjere ting eg vil! ,kva dei tinga eg vil gjre er, har du ignenting med Dessverre består livet av gørre ting. Get over it. Ja livet består av gørre ting, og eg prøvar og unngå og gjere dei gørre tinga og erstatte dei med ting eg liker og gjere! det dummaste du kan gjere er det du seier "get over it" liksom, og berre gje etter for alle ting du strengt tatt ikkje treng og gjere? Eg snakkar ikkje berre om tannpuss, men andre ting og. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå ble jeg interessert. Hva annet "gørr" er det du dropper? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hadde vært mulig å få et bilde av tennene dine schnell? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg begynner å bli enig med Pencil Case om at dette kun er et forumtroll.Det går jo ikke an at folk som i fult alvor mener at tanpuss er tull ikke er villig til å redegjøre hvorfor. Jeg har jo redgjort hvorfor 100 ganger! Jeg skjønner ikke vitsen med at jeg skal kaste bort tiden på å gjøre det, mine tenner er helt fine! og jeg har god ånde! og jeg hater smaken av tannpuss og rene tenner! Gi meg da en god grunn til hvorfor jeg skulle gjøre det? ? hmm?, så jo, det går an i fullt alvor å mene at det er nok å pusse tennene en gang i uken. Sorry mack men at tanpuss er gørr har ingenting med redegjørelse på hvorfor og er det det så er dette en 5 åring som sitter i pur trass og nekter. Mulig du datt i tannkremgryta når du var liten, og gjorde du det skal jeg holde fred for da har du med stor sansynlighet god ånde av natur, dersom ikke har du ikke det. Hjelper lite å si at du har fine tenner (med hull) og en ånde som lukter bra når all dokumentasjon som finnes sier noe helt annet. Ikke at det bryr meg at tennene dine råtner på rot fordi du ikke gidder tannpussen men du burde i hvartfal være såpas kar og innse dette istendenfor i en alder av 17 fortelle resten av verden at tennene dine tåler dette for evig og at tannleger er tull, for det er virkelig tull. Men har du derimot bare så lite som en eneste rapport eller lignende som sier nettop det du påstår så har denne diskusjonen noe kjøtt på beinet for slik sagen står nå er dette kun påstander fra deg uten ryggdekning, mot sidevis med hard facts, noe du mangler. Jeg hadde en reserveonkel en gang, han kunne sikkert ha bekreftet at du ikke har dårlig ånde men så mangler han luktesans også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå ble jeg interessert. Hva annet "gørr" er det du dropper? Hva har den sære interessen hos deg med trådens tema å gjøre? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg