Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Syns det er bortkastet å gå på do hver dag også, kanskje holde igjen slik at man bare går på do en gang om dagen?

bruker jo trossalt mange år på sånt.

Hørte engang en histore av læreren min(tror jeg) om en som prøvde og avvende jeg med og gå på do, han var tydeligvis ikke så smart, endte med noe forgifting i blæra tror jeg, han greide seg en stund da.

Om denne historien er sann eller ikke vet jeg ikke, som sagt jeg har bare hørt den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er bortkastet å gå på do hver dag også, kanskje holde igjen slik at man bare går på do en gang om dagen?

bruker jo trossalt mange år på sånt.

Kvifor skulle eg slutte å gå på dass? Eg tykkjar det er deileg å gå på dass, difor er det frå mitt synspunkt ikkje bortkasta tid.

bare å sove 5 minutter mindre hver dag.

Nei, eg elskar å søve, og når eg kuttar ned på tannpussen og andre ting som er bortkasta i frå mitt syn, så får eg meir tid til å gjere ting som EG synes er gøy å gjere.

Lenke til kommentar
Ja, det er deilig å våkne midt på natta bare for å vite at man kan sove i flere timer til, nesten like deilig som å våkne med tanken om at man skal på skolen når det er lørdag/søndag.

Elsker det, spessielt når du står opp kler på deg og er på vei ned og så kommer du på at du skal på skolen, så er det bare og rusle tilbake til senga :love:

Lenke til kommentar
berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk

Tull. Jeg bruker maks 4 min hver dag på å pusse tenner. Det blir ca. 24 timer i året og 85 døgn hvis jeg lever i 85 år.

Dessuten er det godt for smaken i munnen min, samt ånden.

Endret av T.F.T
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...