Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Syns det er bortkastet å gå på do hver dag også, kanskje holde igjen slik at man bare går på do en gang om dagen? bruker jo trossalt mange år på sånt. Hørte engang en histore av læreren min(tror jeg) om en som prøvde og avvende jeg med og gå på do, han var tydeligvis ikke så smart, endte med noe forgifting i blæra tror jeg, han greide seg en stund da. Om denne historien er sann eller ikke vet jeg ikke, som sagt jeg har bare hørt den Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare å sove 5 minutter mindre hver dag. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 særiøst? du kan ikke pusse tenna dine 1 gang om uka! Bare jeg ikke pusser en gang om morgenen så syntes jeg at det er jævelig nok... Syntes særiøst synd på alle rundt deg, om du ikke tygger opp min 10 pakker tygiss om dagen! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Syns det er bortkastet å gå på do hver dag også, kanskje holde igjen slik at man bare går på do en gang om dagen? bruker jo trossalt mange år på sånt. Kvifor skulle eg slutte å gå på dass? Eg tykkjar det er deileg å gå på dass, difor er det frå mitt synspunkt ikkje bortkasta tid. bare å sove 5 minutter mindre hver dag. Nei, eg elskar å søve, og når eg kuttar ned på tannpussen og andre ting som er bortkasta i frå mitt syn, så får eg meir tid til å gjere ting som EG synes er gøy å gjere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg liker ikke å sove såntsett, jeg liker å bli vekket bare for å sovne igjen, jeg merker ikke om jeg sover 10 min lengre enn vanlig, men jeg må uansett opp etter 10 min, og da er jeg like sur. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Einig, eg pleier av og til å settje vekkjerklokka på 3 om natta, for så og berre vakne og vete eg kan søve i fire og ein halv time til Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, det er deilig å våkne midt på natta bare for å vite at man kan sove i flere timer til, nesten like deilig som å våkne med tanken om at man skal på skolen når det er lørdag/søndag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, det er deilig å våkne midt på natta bare for å vite at man kan sove i flere timer til, nesten like deilig som å våkne med tanken om at man skal på skolen når det er lørdag/søndag. Elsker det, spessielt når du står opp kler på deg og er på vei ned og så kommer du på at du skal på skolen, så er det bare og rusle tilbake til senga Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaha? Du går og legger deg fordi du SKAL på skulen? o0 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaha? Du går og legger deg fordi du SKAL på skulen? o0 Oisann skulle stå fordi jeg ikke skal på skolen selv om det hender at jeg blir hjemme ellers og Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk Tull. Jeg bruker maks 4 min hver dag på å pusse tenner. Det blir ca. 24 timer i året og 85 døgn hvis jeg lever i 85 år. Dessuten er det godt for smaken i munnen min, samt ånden. Endret 18. januar 2008 av T.F.T 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Schnell. Håper du holder på det du står for helt til du skal til tannlegen neste gang. Når du har värt hos tannlegen, vill jeg at du svarer ärlig hvis du skal pusse tennene videre framover. Lille töffe rebel. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hvor lang tid bruker du vanligvis på tannpussen når du først gjør det? Og alt det andre? Endret 18. januar 2008 av galskapen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Pusse tennene en gang i uken er ikke sunt for deg, jeg fikk hets av tannlegen når jeg hadde glemt å pusset tennene morgenen før jeg gikk dit. Og ikke prøv deg med at ånden din ikke lukter, den kan ikke være god. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaggu meg bra du ikkje pusser tenna Schnell! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=515431 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaggu meg bra du ikkje pusser tenna Schnell!http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=515431 Omfg Prescott sier videre at den allergiske reaksjonen kan skyldes mye - alt fra tannkrem og munnvann, eller til og med tamponger. *le seg ihjel* Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ...............og jeg er ikke venner med noen høflige folk nesten.......... LOL... :!: fra nå av er du helten min.......hehehe. LOL 1 Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva i h****** bruker du all ekstra tida på egentlig? Ligger på sofaen og drar deg? Eller bare oppretter sånne egentlig meningsløse tråder som denne? Og, Røyker du i tillegg? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Alle vanlige folk pusser tennene hver dag. Hvis ikke blir det dyrt med tannlegeregninger når man er voksen gitt.. For ikke å snakke om prisen på gebiss når tennene faller ut lenge før man fyller 60 . Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jaggu meg bra du ikkje pusser tenna Schnell!http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=515431 endå ein grunn!!! sandalH: den tida brukar eg på ting eg vil bruke tida mi på! det kan variere!!!! L_C: nei, ikkje alle. eg er normal og eg gjer det ikkje. har eit par kompisar og som har byrja og gjere som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg