Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faktisk, eg kjenner fleire folk som syntest tankegangen min var genial og dei ville gjere det same som meg berre dei prioritere annleis.

men for sikkerheitens skuld skal eg spørre folk i morgon om eg har dårleg ånde berre for vere på den sikra sido

Hehehe, om jeg "prioriterte" råtne tenner og tusenvis i tannlegekostnader før jeg fyller 25år, hadde jeg nok syntes at det ville være en "genial tankegang" jeg også.

Grunnen til at de fleste prioriterer andre ting fremfor din "geniale" plan, er ganske åpenbar for de som tenker lengre fremover enn en dag om gangen. :lol:

Og et spørsmål: Hva i sier egentlig foreldrene dine om måten du oppfører deg på? Gir de totalt blanke eller vet de ikke om det?

nei for faen. den geniale tankegangen er å ikkje kaste bort tida på ting ein ikkje treng å kaste den vekk på. ikkje det med tennene.

og mora mi klager noe jævlig på at jeg ikke pusser dem ja, viss det var det du mente men det driter jeg i :). maser og maser og maser på meg, det får meg bare til å få enda mindre lysst å pusse dem. og sier hu ikke kommer til å betale gebissrekninga når jeg blir 20.da bare ler jeg ,for jeg har helt fine tenner. hu er til og med verre enn folk her inne. mens faren min sier til morra mi når han møter henne at hu må slutte å klage, og at han ikke har sett noen finere tenner enn mine. :):) ikke at det har noe med saken å gjøre,men siden du spør

Lenke til kommentar

Det virker som du glemmer en viktig ting midt i det hele.

Om tennene dine er aldri så fine i dag så er det ikke til å stikke under et klaver at det med stor sansynlighet ikke er det etter 10 år til med misshandling av syreangrep og bakterievirksomhet, og om tennen skulle holde vil tannkjøttet etterhvert med stor sansynlighet begynne å klage.

Mat som råtner i det stille mellom tennene greier ofte å infisere tannkjøttet også.

Men det er jo spennende å se hvor dette eksperimentet ender.

Du får jo i hvertfall testet de gode tennene dine.

Lenke til kommentar

mhm, jeg kommer til å komme på bedre tanker, plutsleig kommer jeg bare til å tanke: "heeey jeg får bare så lusst å bruke nesten ett år av livet mitt på å pusse tennnene!! :D det jør jeg!! :D"

ehhh nei.

og det er ikke ett tenåringsopprør, lol, dummeste jeg har hørt. men det virker som folk tror det handler om tannpuss, og det gjør det ikke bare!

Lenke til kommentar

Det er også noe som har med og føle seg "ren" vist jeg lar være og pusse tenna en dag føles det jo ut som det vokser grass på tenna og ånden blir helt forfærdelig... så jeg vil heller bruke den delen av livet mitt på og pusse tenna og så heller føle meg bekvemt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
mhm, jeg kommer til å komme på bedre tanker, plutsleig kommer jeg bare til å tanke: "heeey jeg får bare så lusst å bruke nesten ett år av livet mitt på å pusse tennnene!! :D det jør jeg!! :D"

ehhh nei.

Jeg er ganske sikker på at du kommer til å endre standpunkt. en dag møter du en søt jente, og finner ut at for å imponere henne kommer du ikke særlig langt med stygge og gule tenner, og dårlig ånde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har klart å tyne 11 sider utav et menigsløst topic, må da vel være oppmerksomheten han er ute etter?

OT:

en dag møter du en søt jente

Hvorfor må alle jenter, i andre jenters syn, være søte? Kommer ikke langt med å være søt her i gårn værtfall!

Edit: Topy!

Endret av sparuten
Lenke til kommentar
Han har klart å tyne 11 sider utav et menigsløst topic, må da vel være oppmerksomheten han er ute etter?

OT:

en dag møter du en søt jente

Hvorfor må alle jenter, i andre jenters syns, være søte? Kommer ikke langt med å være søt her i gårn værtfall!

Søt trenger jo ikke være søt utseendemessig. Og søt er også en personlig mening, så man kommer langt med å bli oppfattet som søt :)

Lenke til kommentar

Huff ja, tenk så mykje bortkasta energi og tid som er gått med på denne tråden kun fordi ein knall ikkje vil pusse tennene sine. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tenker du på ei slik ei?

:)

4697.jpg

mhm, jeg kommer til å komme på bedre tanker, plutsleig kommer jeg bare til å tanke: "heeey jeg får bare så lusst å bruke nesten ett år av livet mitt på å pusse tennnene!! :D det jør jeg!! :D "

ehhh nei.

Jeg er ganske sikker på at du kommer til å endre standpunkt. en dag møter du en søt jente, og finner ut at for å imponere henne kommer du ikke særlig langt med stygge og gule tenner, og dårlig ånde.

Edit: Kaos, kanskje hestegalskap ...!? :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Syns det er bortkastet å gå på do hver dag også, kanskje holde igjen slik at man bare går på do en gang om dagen?

bruker jo trossalt mange år på sånt.

Hva med og bare la det stå til der man befinner seg ? Evt bruke store bleier ? slipper jo og bruke tid på og faktisk "gå" på dassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...