Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne diskusjonen er vel som i simen1 sin diskusjon om "store stygge bensinslukere" og "støtte til bønder". Han seier si meining og me andre prøver å forsvare oss og seier vår meining. Men da kjem trådstarter og slenger drit tilbake og meinar bestemt at han har rett, uansett kva andre måtte meine og er ikkje open for å få meire kunnskap om emne.

Altså eg meiner ikkje eg har rett, eg berre oppfordrar andre og til å ikkje kaste bort tida si på unødvendige ting som dei ikkje treng å gjere. Andre syns tydeligvis ikkje tannpuss er bortkasta tid, difor syns eg jo folk berre må gjere det, men det må då vere noke dei kaster vekk tida på som dei ikkje treng å gjere det er hvertfall sikkert. Og når det gled støtte til bønder så er det ein heilt anna sak, ja der meiner eg at eg hadde rett, og motparten meinte dei hadde rett slik er diskusjonar veit du ;);););)

Du viser ikke akkurat noe veldig åpent syn til andre sine synspunkter, så hvorfor gidder du? Bruker du ikke uhorvelig mye tid på en argumentasjon du ikke kommer til å endre synspunkt?

Nei, jeg er ikke enig med deg.

jo, det jør jeg sikkert, takket være jeg ikke gidder å gjøre ting jeg ikke vil gjøre, så har jeg tid å gjøre ting som jeg har lyst å gjøre

Hehe, du er et lite troll du, Schnell. :D

Hehe, nei det er jeg ikke du, Underpants :D

Ops, det glemte jeg jo, her blir man beskylt for å være troll med en gang man har meninger som ikke er det samme som det flertallet mener :( Sorry ass

Lenke til kommentar
ja der meiner eg at eg hadde rett, og motparten meinte dei hadde rett slik er diskusjonar veit du ;);););)

Nei, det er ikke slik diskusjoner er. En diskusjon er en samtale der en part legger fram en påstand, og prøver å forsvare den ved å argumentere så godt h*n kan. En eller flere motparter argumenterer for eller mot påstanden, ved å legge ut argumenter og opplysninger som diskusjonstarter har glemt å ta med i regninga, eller rett og slett ikke var klar over.

Dette foregår da til en av partene innrømmer at motparten faktisk har rett, og begge partene blir enige. Og så går de sammen og spiser is :)

Lenke til kommentar

Dersom folk gidder å bruke så mye tid som dette på å

diskutere det å pusse tennene hvorfor ikke bruke tid på å pusse dem?

Jeg har for øvrig lite å gjøre da jeg pusser dem (Rett før jeg legger meg og før jeg går til bussen om morgenen)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet ditt schnell, hvorfor gidd nokon å pusse tennene kvar dag?

Det er fordi vi velger å gjøre det, vi synes ikke at det er bortkastet tid, derimot anser vi det som en investering, fordi hvis vi bruker tid på tennene våre og pusser dem slipper vi forhåpentligvis svære tannlegeregninger pga. ødelagte tenner.

Ja jeg velger å såkalt kaste bort tiden min på dette, på samme måte som du velger å ikke gjøre det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er uansett ikke tull å pusse tungen. Prøv selv.

Som nevnt tidligere i tråden er det der mesteparten av den dårlige ånden har opphav, og samtlige mennesker har dårlig ånde dersom de ikke steller munnhulen. Du kjenner antakeligvis ikke din egen ånde og antar at den er god. Vel, det er den garantert ikke.

Dette alene burde være grunn nok til å pusse tennene (og tungen) mer enn én gang i uken.

Jeg bringer den dårlige ånden din på banen igjen fordi jeg blir irritert når jeg ser deg kategorisk avfeie tungepuss og kaller det idioti når faktum er det motsatte. Nesten verdig et innlegg her.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
nei jeg er 100 % sikker at hvertfall broren min hadde sagt noe viss jeg hadde hatt dårli ånde. og jeg er ikke venner med noen høflige folk nesten, så jeg veit noen hadde sagt det. og viss jeg har dårli ånde, så bryr jeg meg ikke noe om det

Han må ha store mentale problemer, evt så trurer du han til og si at ånden din er god :shrug:

Det er faktisk veldig mye posetivt med og sitte på forumet.

Jeg har blitt smartere, mer voksen(ja jeg var veldig barnslig før), fått bedre humor og blitt bedre å skrive og lese.

Dette er bare noen av tingene.

Forumhumor, farlige saker :ph34r:, men jeg er engi med deg jeg :hmm:

KYSSING! Hvor digg er det å kysse en som pusser en gang i uka?

Ja, glad jeg ikke er jente/sammen med Schnell, for han kommer til og dø jomfru...

schnell. har sikkert knall ånde...

Vi kan jo teste, noen som sponser dasspapir og tennveske, og som er villige til og få han til og puste på det? :xmas:

rart at dette engasjerer så mange, la tennene hans råtne, jeg bare håper at jeg aldri treffer ham!

Word!

Da gadd jeg ikke ramse opp mer, men konklusjonen er da: (send PM for svar)

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å spare 10min daglig (215dager på 85år) på å la være å pusse tenna? Jeg bruker kanskje 2min om morgenen og 2 minutter på kvelden. Dette tilsvarer 86dager om jeg skulle bli 85 år. Høres kanskje mye ut, men der er under 3promille av min tid.

Lenke til kommentar

Enig! 5 minutter på å pusse tennene er en del. Jeg bruker maks 3 minutter, og jeg velger dette som en investering. Kanskje du burde høre på moren din Schnell og faktisk pusse tennene oftere? Tror du ville ha tjent mye på det. Er ikke akkuratt direkte behagelig og ha en deilig tunfisk-ånde smørende opp i trynet ditt. ;)

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva faen du skal bruke de 4 minuttene eksta hver dag til, i steden for å pusse tennene? For liksom du får ikke 215,6 dager på en gang xD Så det er ikke akkurat bortkastet tid.

Dessuten Tannpuss = God ånde, jenter liker tilfeldigvis gutter med god ånde i steden for gutter med bedriten ånde.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hva faen du skal bruke de 4 minuttene eksta hver dag til, i steden for å pusse tennene? For liksom du får ikke 215,6 dager på en gang xD Så det er ikke akkurat bortkastet tid.

Dessuten Tannpuss = God ånde, jenter liker tilfeldigvis gutter med god ånde i steden for gutter med bedriten ånde.

Ja, glad jeg ikke er jente/sammen med Schnell, for han kommer til og dø jomfru...

høyr her, kan folk gje faen i ånden min elr??og gje faen i å sette scenarier om framtida mi basert på ein faktaopplysning om meg?? Viss jentar ikkje aksepterar at eg berre vil utnyttje tida mi til å gjere det eg vil, og ikkje til stadegheiter gjere ting eg ikkje vil, så kan dei stikkje ass for min del! faktisk, eg kjenner fleire folk som syntest tankegangen min var genial og dei ville gjere det same som meg berre dei prioritere annleis.

men for sikkerheitens skuld skal eg spørre folk i morgon om eg har dårleg ånde berre for vere på den sikra sido

Flere enn meg som føler for og spandere en runde hos psykiater på Schnell? :p

ehh?? hallo ,eg kan og lese det du skriv eg og veit du. eg synes det var frekkt sagt, det er faktisk ikkje så unormalt som du trur å ikkje pusse tennene kvar dag. tenk på alle dei i gamle dagar som ikkje ein gong visste kva ein tannbørste var. gjekk kanskje alle dei til sykkiatrer?

Enig! 5 minutter på å pusse tennene er en del. Jeg bruker maks 3 minutter, og jeg velger dette som en investering. Kanskje du burde høre på moren din Schnell og faktisk pusse tennene oftere? Tror du ville ha tjent mye på det. Er ikke akkuratt direkte behagelig og ha en deilig tunfisk-ånde smørende opp i trynet ditt. ;)

æsj eg hatar tunfisk. eg hatar all krydra mat, eg spis aldreg mat eg får dårleg ånde av eg synes til og med grandiosapizza er for sterk for meg

Da gadd jeg ikke ramse opp mer, men konklusjonen er da: (send PM for svar)
ja eg har sendt og eg ventar i spaning

Jeg bringer den dårlige ånden din på banen igjen fordi jeg blir irritert når jeg ser deg kategorisk avfeie tungepuss og kaller det idioti når faktum er det motsatte. Nesten verdig et innlegg her.

det har eg ikkje sagt. eg trudde berre det var uvanleg så eg lo hardt av det, men så fekk eg vete det var vanleg så då aksepterar eg det.

Dersom folk gidder å bruke så mye tid som dette på å

diskutere det å pusse tennene hvorfor ikke bruke tid på å pusse dem?

Jeg har for øvrig lite å gjøre da jeg pusser dem (Rett før jeg legger meg og før jeg går til bussen om morgenen)

fordi det er akkurat poenget mitt. eg tykkjar det er gøyare å diskutere det framfor å faktisk gjere det. men uasnett er det ikkje berre tannpusss eg snakar om.

Lenke til kommentar
høyr her, kan folk gje faen i ånden min elr??og gje faen i å sette scenarier om framtida mi basert på ein faktaopplysning om meg?? Viss jentar ikkje aksepterar at eg berre vil utnyttje tida mi til å gjere det eg vil, og ikkje til stadegheiter gjere ting eg ikkje vil, så kan dei stikkje ass for min del! faktisk, eg kjenner fleire folk som syntest tankegangen min var genial og dei ville gjere det same som meg berre dei prioritere annleis.

men for sikkerheitens skuld skal eg spørre folk i morgon om eg har dårleg ånde berre for vere på den sikra sido

Fin tankegang, så jeg ønsker deg et offisielt lykke til!

Men seriøst folka, drit i å sett scenarier her, det er nesten lavere.

Lenke til kommentar
faktisk, eg kjenner fleire folk som syntest tankegangen min var genial og dei ville gjere det same som meg berre dei prioritere annleis.

Hehehe, om jeg "prioriterte" råtne tenner og tusenvis i tannlegekostnader før jeg fyller 25år, hadde jeg nok syntes at det ville være en "genial tankegang" jeg også.

Grunnen til at de fleste prioriterer andre ting fremfor din "geniale" plan, er ganske åpenbar for de som tenker lengre fremover enn en dag om gangen. :lol:

Og et spørsmål: Hva i sier egentlig foreldrene dine om måten du oppfører deg på? Gir de totalt blanke eller vet de ikke om det?

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...