Gå til innhold

BK: Utsikt fra rom 412, Rica Seilet Hotell

CrazyK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet. Er det noe skjult eller dypt budskap der, så ser jeg det ikke, og jeg sitter igjen med et ekstremt lite spennende bilde.

Det ser ut som det er en bare en etasje ned til bakken, men størrelsen på buskene der forteller meg at det er litt lengre ned? 4 etasjer?

Det andre bildet. En solnedgang igjen. Sterk og behagelig blåfarge i himmelen mellom skyene uten at det ser kunstig ut. Ble det sånn, eller er det juksa med?

Horisonten midt i bildet, rett er den og. Jeg kan ikke komme med noen konstruktiv kritikk annet enn det som skriker inni meg når jeg ser sånne bilder. "Finn på noe nytt!"

Lenke til kommentar
Det første bildet. Er det noe skjult eller dypt budskap der, så ser jeg det ikke, og jeg sitter igjen med et ekstremt lite spennende bilde.

Det ser ut som det er en bare en etasje ned til bakken, men størrelsen på buskene der forteller meg at det er litt lengre ned? 4 etasjer?

Det andre bildet. En solnedgang igjen. Sterk og behagelig blåfarge i himmelen mellom skyene uten at det ser kunstig ut. Ble det sånn, eller er det juksa med?

Horisonten midt i bildet, rett er den og. Jeg kan ikke komme med noen konstruktiv kritikk annet enn det som skriker inni meg når jeg ser sånne bilder. "Finn på noe nytt!"

Hei.

Det var nok ingen skjult budskap bak bilde 1, bare jævla fyllesjuk. Det er fra 4 etasje ja.

Bilde nr 2 er korrigert litt, med auto adjust.

takk for svar.

Lenke til kommentar

Jeg var nok veldig kritisk, men jeg kritiserer andres bilder som jeg vil bli kritisert selv, for forbedring.

Når de tinga er unnagjort, er jo begge bildene både skarpe og godt eksponerte. Bilde nr 2 hadde glatt fungert som desktop-bakgrunn hos meg. Det er behagelig å se på, altså.

:)

Lenke til kommentar

Bilde nr. 1 hadde nok tjent på om du hadde vært en del fler etasjer opp. Blir for mye sort hav på toppen. Trøst deg forøvrig med at det finnes stammer på Ny-Guinea som holder bakrusen hellig ;)

Bilde nr. 2 er, som Toffer nevner, veldig behagelig å se på. Men hvid du hadde beskjært det slik at du hadde hat 1/3 sjø og 2/3 himmel, så tror jeg det hadde blitt bedre.

Tom

Lenke til kommentar
Bilde nr. 1 hadde nok tjent på om du hadde vært en del fler etasjer opp. Blir for mye sort hav på toppen. Trøst deg forøvrig med at det finnes stammer på Ny-Guinea som holder bakrusen hellig ;)

Bilde nr. 2 er, som Toffer nevner, veldig behagelig å se på. Men hvid du hadde beskjært det slik at du hadde hat 1/3 sjø og 2/3 himmel, så tror jeg det hadde blitt bedre.

Tom

Tok å "skar" bilde slik du nevnet. men fant ikke hvordan jeg fikk det ut her...så det havnet der oppe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...