googlerian Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har overvåket ebays største auksjonistder i ca. to måneder, for å se om hvor mange negative "feedbacks" de får tilbake. Gjennomsnittlig har en av dem 12 negative av 4395 positive "tilbakemeldinger". Man bør nok da ha en viss tillitt til vedkommende. Denne auksjonister drive med auksjonering av diamanter. Alle diamantene skal visst være graderte diamanter av diamant glp/gpl, og være verdt slik som annonsert. Hvordan kan en diamant som er verdt 95.000 norske kroner bli auksjonert bort til kun 240 - 350 dollar, når vedkommende kunne solgt til på egenhånd utenom auksjonssidene? Jeg mener det er litt rart at vedkommende ikke selger til 1/3-1/2 av prisen. Men, bør man allikevel ha en viss tilitt til personen som har såpass mange positive feedbacks fra fordnøyde kunder? Hvis det virkelig er sant at diamantene er verdt bortimot det femtidobbelte, kan man sikkert tjene rått på å selge diamantene til lettlurte nordmenn eller hur? m.v.h Jonny Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 :o Sett mye rare innlegg før men denne tar kaka. Søk litt rundt på navnet googlerian og du vil finne enda flere innlegg av denne typen. Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 :o Sett mye rare innlegg før men denne tar kaka. Søk litt rundt på navnet googlerian og du vil finne enda flere innlegg av denne typen. Og, du er han som tror at alt han selv sier er helt korrekt. For en gjøk. Men, jeg refferer allikevel til en auksjonslink tilhørende ebay.com, slik at du kan se et like eksempel på hva jeg mener. http://www.stores.ebay.com/id=29831303 Vær vennlig å kom et normalt svar neste gang. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jaja, du gjør det i alle fall morsomt å være her inne Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja, det var et tåpelig svar du fikk der. Det er lov å spørre. For meg fremtrer det diamant salget som ren svindel. Det er et godt ordtak de har i USA; " dersom noe virker for godt til å være sant, er det nok heller ikke sant." Dette tror jeg stemmer i flere tilfeller for USA's vedkommne, enn for resten av verden. Har selv stusset over troverdigheten til de som auksjonerer noe ifra ebay når jeg så det der. Det fikk ihvertfall meg til å ikke ta sjensen på å kjøpe noe derfra, risikoen for å bli svindlet er for stor. Derimot har jeg kjøpt bøker hos amazon.com, kostet 134, alt inkludert, levert i postkassa mi, mot 247,- på bokhandel i Oslo. Raskt var det også. Dersom du vurderer denne diamanthandelen som en mulighet for å kunne tjene store penger, tror jeg nok du kan glemme det. Det er ikke slik at det er store overskudd av diamanter som gjør at de selges for en brøkdel av prisen. Og hadde det vært tilfelle, ja da hadde jo ikke verdien vært mer en det de blir solgt for likevel. Det meste av verdens diamant handel blir kontrollert av jøder i USA, og er det noe de er kjent for, så er det ihvertfdall ikke å GI bort pengene.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 googeleria... har sett mye rare innlegg fra deg... hva driver du med? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 googeleria... har sett mye rare innlegg fra deg... hva driver du med? hmm, kan man ikke svare seriøst til denne fyren som til alle andre? syntes han blir disset alt for mye ned! dette Gir en nagativ tilbakemelding for forumet her! jeg syntes man bør hode seg til topicen og ikke si NOE annet en det topicen tilater! hvis googeleria har lyst til å lage avstemgninger, gjøre små prosjekter og andre ting må han få lov til det. Syntes forresten Googlerian har vært litt flink jeg.... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Morsomt å se at en av brukerne faller rett i baret for googlerians påfunn da Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 diamanter er egentlig ikke hvert noe serlig. grunnen til at koster så mye er at det kun er et selskap i verden som stryer diamantsalget. Dette styres faktisk av jøder. Det går ikke ann å konkurrere på dette markedet i stor grad for da faller prisene så mye at det ikke lenger er noen vits med dem. Selskaper som har prøvd seg mot dette store jøde selskapet har rett og slett utkonkurrert seg selv. Så prisen sier lite om de er ekte eller ikke det sier mer om hvor de kommer fra. jøde selskapet kjøper opp nesten alle diamanter som blir utvunnet, lagrer dem i noen hvelv og seller en håndfull hver gang. slik holder de prisene oppe. edit: må bare legge til at jeg ikke har noe imot jøder, men jeg husket ikke hva selskapet heter så det var vel et like bra kallenavn som noe annet. Lenke til kommentar
sete Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 :o Sett mye rare innlegg før men denne tar kaka. Søk litt rundt på navnet googlerian og du vil finne enda flere innlegg av denne typen. Og, du er han som tror at alt han selv sier er helt korrekt. For en gjøk. Men, jeg refferer allikevel til en auksjonslink tilhørende ebay.com, slik at du kan se et like eksempel på hva jeg mener. http://www.stores.ebay.com/id=29831303 Vær vennlig å kom et normalt svar neste gang. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 edit: må bare legge til at jeg ikke har noe imot jøder, men jeg husket ikke hva selskapet heter så det var vel et like bra kallenavn som noe annet. De Beers Consolidated Mines, Ltd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå