Gå til innhold

Albumbilde uten å registrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har iPod, og vil gjerne ha bilder til albumene, men jeg vil IKKE registrere den.

 

How to?

I itunes kan du da bare legge inn fra dine egne bilder som du har på PC-en. Trenger ikke å registrere for det. (Ellers er det greit å ha sin ipod registrert, jeg fikk enkel hjelp over telefonen en gang, de fant min registrering). Men som sagt, du kan legge inn det du vil av bilder når du står i itunes, så er de lagret i ditt bibliotek. Og da kan du bestemme hvilke bilder som skal vises for hvilke album etc. Vel og merke hvis du har dratt de inn på ipod'n fra itumnes.

(Men bilder tar jo litt stor plass på ipod da.)

RandiA

Lenke til kommentar
Men hvordan?

Hvordan du overfører bilder, mener du? (Du må koble ipod til itunes for å få opp alternativet Bilder)Blir for langt å ta det skritt for skritt her…men det står også veldig tydelig i Hjelpe-menyen i itunes. Bruk den, (f.eks slik:Trykk Hjelp (øverst til høyre på menylinjen), trykk deretter itunes hjelp (øverst på rullemenyen), i hjelpeprogrammet trykker du ”stikkord”, på rullemenyen du får opp står det ”bilder”, når du da trykker Vis får du opp to alternativer, det nederste sier ”overføre bilder til ipod”, trykk Vis på den, og vips, der kommer en meget instruktiv guide opp om hvordan du legger inn bilder på din ipod. Hvis det er noe du ikke forstår i den rettledningen, får du heller spørre videre. (Selv en meget gammel dame som meg hadde ingen vansker med den. :D .)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...