edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spist opp innvendig. Ser for meg at det ikke er en like traumatisk død Tviler på at jeg hadde likt noen av delene i det hele tatt, men. Du blir diagnosert med en sykdom jeg ikke husker hva heter, som gjør at du sakte mister kontroll over dine kroppsdeler, fra føttene og oppover, hvor du til slutt kun vil kommunisere med omverdenen med øynene. Vil du ta dit eget liv mens du har sjangsen, eller vil du leve ut livet, fanget i din egen kropp? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ta selvmord før det er for sent! Må være lidelse å ligge der og være klar i huet og det er det i altfor lenge. Dyppes i konsentrert syre med bena først eller sidelengs (, men saktere)? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Med beina først selvfølgelig, hvorfor skulle noen velge sidelengs? Jeg har sakset ut et ultimatum fra Rubenmanns blog: "Ville du blitt våt i trusa hver gang du hørte en mannsstemme eller få snørr rennende ut av øret annenhver time resten av livet?" Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Snørr. Hører mannestemmer ofte. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lenge siden det var liv her nå: 1. Budd i et hus med alt du ønsker det, men ingen vinduer, dører og ingen kommunikasjon med omverdenen. 2. Budd i en bil med alt du ønsker deg, evig med bensin, ingen dører, ingen kommunikasjon og mulig for å se ut, men ikke inn i bilen. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den siste, for da kunne jeg vell kjørt rundt omkring i tillegg ? Min: 1. Å brenne ihjel 2. Å fryse ihjel Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Brenne. Ville du heller blitt drept en stille død nå, eller hatt en SIKKELIG smertefull, jævelsk død om 2 år? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg ville uten tvil fryst til døde. Når man er kald mister man ofte følelsen av kulde en stund før man dør, så da er det ikke like smertefullt å dø innbiller jeg meg. Å brenne ihjel går kanskje kjappere, men da er man hele tiden bevisst om hva som skjer. Det å kjenne at huden bobler kan tvilsomt være verre enn å fryse til døde. --- Å ha en 35 cm lang penis, eller en på 5? (Til jenter: Å ha en gutt inni seg med den samme problemstillingen) @Noreng: les førstepost. Endret 8. februar 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ooops, beklager Ekstremt vanskelig xP Ville nok valgt trettifem, veit egentlig ikke helt hvorfor. ER vel det gammle ordtaket, bedre med for mye, ell for lite ? Ville du heller blitt drept en stille død nå, eller hatt en SIKKELIG smertefull, jævelsk død om 2 år? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ville nok død en smertefull djevelsk død om 2 år en og dø momentant nå Av den enkle grunn , at da har jeg hvertfall hatt 2 år på og finne ut hvem som skal torturere og drepe meg Ville du blitt kidnappet av nynazister eller kommunister? begrunn hvorfor Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kommunister. Nazister er syke i hodet. Drept en katt med hendene eller drukket en liter av eget piss? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 drukket av eget piss. Smerte er midlertidig. Ville aldri klart å glemt at jeg hadde drept en katt. Drepe en vilt ukjent for en million? Ja-Nei Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 drukket av eget piss. Smerte er midlertidig. Ville aldri klart å glemt at jeg hadde drept en katt. Drepe en vilt ukjent for en million? Ja-Nei Men du dreper da indirekte iom at du spiser dyr... Drepe et ukjent menneske? Hadde neppe klart det. Kanskje i krig. Hva er alternativet? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Gått glipp av en million Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ville garantert gitt slipp på millionen. Usikker hvorfor, men tror karma hadde bitt meg så jævlig i ræva om jeg hadde tatt millionen. Kutte av alt hår(hodet, øyenbryn, lengre nede osv) og holde det slik i et år, eller henge etter håret på hodet i en time(nei, du dør ikke, du får bare vondt i nakken)? Lenke til kommentar
MVR Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Henge etter håret på hodet i en time! Aldri om jeg ofrer alt av hår, det blir jo som å være naken! Vil du helst gå med bind for øynene/ha de lukket en hel dag, eller vil du gå med munnen åpen (gape) en hel dag? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ville vell hatt bind for øynene en hel dag. Åpen munn en hel dag blir jo utrolig slitsomt, og siden du ikke har noen måte å spise/drikke på uten å lukke munnen blir det nok litt slitsomt. Ville du bli druknet eller kvelt ihjel? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Druknet. Ser ikke for meg noen smerte der, men jeg tar sikkert feil Henge etter hendene eller føttene i 24 timer? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hendene m fordi vis jeg henger etter føttene faller jo alt blodet i hodet mitt. bli jente eller gutt? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva? Jeg er gutt, og vil gjerne fortsette å være det. Ha abstrakt jazz eller techno på øret for resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå