Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Spise en levende slange, det er jo bare å holde den fast og bite den hardt i hodet, så dør den Rotta skader deg jo så du kanskje dør. Hmm. Rive av neglen på stortåa, eller tommelen? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Storetåen. Mer følelse i fingrene. "Drukne" i rommet, eller drukne i vann? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rommet. Mye kulere å se på planeter idet jeg dør, enn å bare se på kjedelige fisker. Pluss at rommet nok går mye fortere, siden hodet sannsynligvis eksploderer/imploderer. 25 piskeslag på pungen(tilsvarende sted for jenter) eller bli voldtatt i bakdøra med en baseball-kølle med fullt av pigger? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 25 piskeslag på pungen fordi jeg vil tro det vil gjøre mindre vondt, og være langt mindre traumatisk. Kutte av ene hånden uten bedøvelse, men hjelp med en gang etterpå, eller kutte av begge hendene uten at du kjenner noen ting? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det første, vil heller beholde èn hånd enn å miste begge. Samt du sier kutte, og kutting går raskere enn skjæring. Evig ostepoplukt på fingerene, eller kronisk kaffeånde? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Usikker på hva kaffeånde er, men om det er kaffelukt så velger jeg det 100 piskeslag på ryggen og magen(pisken når beinet ved hvert slag), eller ta Y-snitt(måten rettsmedisinere skjærer opp lik) og strø salt over alle interne organer, og deretter sy igjen(Nei du dør ikke i mitt scenario ) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) pisket på ryggen og magen. ville nok kunne bli bra igjen etter det. og ikkje så creepy å tenke på. Ete ein hundebæsj eller lange-fingeren til ein dø mann?! Endret 27. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Aiai.. hvis jeg får steke fingeren tar jeg den Scientology eller islam? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) o0 tough one... Vell de fleste muslimer jeg kjenner er helt normale. Noe jeg tviler på at scientologer er. På en annen side er det en god del fanatiske muslimer. Men de kommer vell av at de er så mange. Tør ikke å spå hvordan verden hadde vert med like mange scientologer. Så jeg går for islam. En skikkelig global oppvarming, eller en god gammel istid? Endret 27. januar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den var lett, god gammel istid så klart! Jeg savner snø, is og kulde . Må jo snart flykte til utlandet for å få det. Tigerbalsam i asus, eller under forhuden? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Helst i/hos Asus, da trenger ikke jeg å lide Kappe av seg penis eller snitte den på tvers (altså man tar en kniv der urinrøret ender og snitter inn mot magen)? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kappe den av. Ser for meg at det er fortest gjort og gjør mindre vondt. Men det er etterfulgt av selvmord da Sjokoladepudding eller gele? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Uh, vanskelig valg, må jeg si. Gelé. Kutte av ring- og lillefingeren på begge hender eller tommelfingeren på høyrehanda? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ville kuttet av ring- og lillefingeren på begge hender, for da kan jeg fortsatt bruke en datamus, og de fleste andre verktøy ol. Rivd ut absolutt alle neglene på kroppen eller tatt ut et øye med hjelp av kniv og gaffel? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Rivd ut alle neglene. De kan vokse ut igjen, det gjør ikke øyet mitt. (Uansett så liker jeg dybdesyn.) Livsvarig sølibat eller utelukkende ha samleie med noen som er 90+ år en gang i uka? Endret 27. januar 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sølibat. Du gav meg veldig stygge tanker i hodet nå. Forestill deg følgende: (bare til gutta) du holder på med ei jente i senga, du er i ferd med å komme, men så kommer bikkja hos og begynner å slikke deg i ræva. Gjør du deg ferdig eller fjerner du bikkja ? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 fjerne hunden, og starte på nytt levende begravd, eller hoppe fra fly uten fallskjerm? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hoppe fra fly uten fallskjerm. Må bare passe på å lande på hodet så går det fort Nå som vi først var innpå hunde-temaet: penetrere, eller bli penetrert av en hund? Lenke til kommentar
Hydrox Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Penetrere hunden vel...? Er vel bedre for meg, enn det er for den Vil du spise en indrefilèt av menneske, eller to mannlige testikler? Med bare soppstuing til garnityr. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Indrefilét vel. Antar at det smaker bedre, og er langt ifra like kvalmt heller. Ville du blitt blind på venstre eller høyre øye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå