MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Diare gjennom tissen, fordi diare blir jo nesten rennende så gjør det sikkert ikke å vondt. Spise mamma eller pappa? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Pappan til kompissen min ! Henge deg eller sitte i samme fengsell celle som britney spears i 10 år? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Celle med Britney. RAEP. Gnage av en finger eller drikke et glass okse-sæd? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Drikke oksesæd, da kan jeg gå rundt og si "Jeg har sæd bart". Spise en kilo fluer, eller drikke et glass diare? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fluer kunne jeg jo stekt til aske, mens diare er mye eklere. Ville du knekt begge bena eller alle fingrene? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Begge bena. Vil tro det er et mye større handicap å mangle fingre. Ikke kunne spise eller noe slikt, liksom. Spise din egen avføring, eller drikke 2 liter av noen andres svette? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Spise min egen avføring, er ikke så vondt som folk tror . Men er dermed ikke anbefalt. Leve uten (data)mus eller tastatur? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tastatur, musa kan man bruke på skjermtastaturet. Stikke ut høyre eller venstre øye? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Venstre. Grunnen til at jeg må bruke briller er at det høyre øyet overstyrer det venstre elns. Stikke en rusten jernstang med 4 cm diameter og mothaker 30 cm inn i bakenden, eller det samme på framsida? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 bakenden. større hull, samt mindre viktig ^^ vokne imorgen i et "saw" tillfelle, eller bli slengt inn i et av de fengslene man ser på "Lockdown" på natilonal geographic, for livstid? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Badstue. I et kjølelager ville man sannsynligvis fryst ihjel etter en stund, mens i en badstu ville man overlevd mye lengre, så fremt man fikk nok drikke og mat. Drikke 14 liter vann på en dag, eller spist 5 kg kaviar? Har drukket 20 liter vann noen dager =D Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Se på lockdown xD Digg og se på TV. Ha 1m lang tiss og er 1cm tykk, eller 10cm lang tiss og 50cm tykk? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 10 cm Lang og50 cm tykk. Rive av skinnet og strø salt i sårene og helle sitron i eller reise tilbake til 500 år f.kr der det ikke finnes strøm? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Spørs hvor skinnet er. Tror jeg tar 500 f.kr, bare fordi den andre har potensiale til å være forferdelig ille Kutte med barberblad rundt albuen og dra av huden hele veien(som du ville gjort med en oppvaskhanske), eller grave ut begge øynene med en skje? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nummer to. Nummer én hadde vært helt jævlig også, men må ha øynene mine :| Ville du blitt kokt eller stekt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kokt. Ser for meg at da før jeg fortere enn om jeg hadde blitt stekt. Aner ikke hvorfor, og har ikke tenkt å regne på det! Spise en annen person sin buse, eller drikke svette (ikke fra deg selv)? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Spise en annen person sin buse. Mindre smak og lettere å få ned. Amputert armer eller ben? Endret 26. januar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bena. Man kan komme seg fra A til B med andre hjelpemidler. tygge metallskruer til tennene er borte eller rulle 100m over knust glass? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rulle over glasset, for huden gror igjen. Tenna kommer ikke tilbake, samtidig som jeg ser for meg det ville være veldig vondt å tygge når det ble hull til nervene og slikt. Tar det som en selvfølge at jeg kan rulle ganske forsiktig over glasset Skyte med spikerpistol gjennom foten eller hånda? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Foten. Ser for meg at det er mindre vondt der. Faren til en jeg kjenner skjøt seg gjennom hånda, og er lam i tre fingre. Ikke digg. Spise en levende slange eller sette en rotte på magen med en metallbøtte over og varme opp bøtta(rotta kommer til å spise seg ut, og ikke gjennom bøtta..)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå