lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jetmotor men hvet ikke hvorfor. Spist en kake eller en sjokolade? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig vanskelig faktisk... men tror jeg ville gått for kake. Da kake er emr mettende, og en ordentlig god kake er 40 ganger bedre enn sjokolade. Hva ville du spist? En stor kakkerlakk eller en øyenstikker? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig vanskelig faktisk... men tror jeg ville gått for kake. Da kake er emr mettende, og en ordentlig god kake er 40 ganger bedre enn sjokolade. Hva ville du spist? En stor kakkerlakk eller en øyenstikker? Øyenstikker jeg avskyr kakkerlakker. Bli rosa eller lilla resten av livet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Rosa, nærmest min farge nå Dra 3 spiseskjeer sæd gjennom nesa eller dytte en mango opp anus? (Ja.) Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bli rosa! Da ser man bare solbrent ut, mens hvis man er lilla ser man ut som man kveles. Kuttet ut rus (alkohol ol.) eller kuttet seg i rus? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kuttet ut rus siden jeg ikke drikker eller bruker stoff. Løpe naken oslo rundt eller bli skutt ned av 10 paintballere med 100 skudd vær på 10 meters avstand? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Løpe naken, høres nesten gøy ut! Bli omskjært, eller kutte av lillefingrene på begge hendene? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Omskjært *Gulp* Bæsja på deg i klassen eller urinert på en jente i klassen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Urinert på jente i klassen (har alltid hatt lyst til det) Dysleksi eller diabetes type 2? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Helt klart dysleksi! Blind eller stum? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Lolidude, du følger ikke reglene i tråden. Ingen av de siste svarene dine inneholder stort av begrunnelser. Les førsteposten om igjen. Dersom du fortsetter å svare slik, ber jeg resten av gjengen å ignorere innlegga dine, og heller svare på forrige manns. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Stum - Hadde ikke klart å ikke kunne se. Sålenge hørselen er i orden(spille gitar+musikk) og at jeg vil kunne se film. Det å ikke kunne se NOE virker veldig forskrekkende for min del. Få foten gnagd av av skitne sykedomsinfiserte rotter eller få den dratt av(ikke på et ledd, midt på beinet)? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fått foten rivd av siden jeg kan ta den til legen og få den amputert og så få meg en protese !##/ eller ¤=¤? (hint: se på tastaturet ditt) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 !##/ selfølgelig Moren din og damen din er i en elv og holder på å drukne. bare en av dem kan reddes. hvem ville du valgt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Damen kan alltids byttes ut, moren min kan ikke Hoppe i fallskjerm med sliten fallskjerm eller hoppe i strikk med sliten strikk? Sliten = godt brukt Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fallskjerm, siden hvis den ikke åpner seg eller ryker rett etter den er åpnet så vil man dø fort Høna eller Egget? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Høna, fordi det er det korteste ordet å skrive. Gå naken på skolen/jobb en uke eller spise din egen dritt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Spise min egen dritt, da har jeg muligheten til å spy samt at det blir sikkert fort gjort :!: er man naken en hel uke er det garantert noen som husker det for resten av livet eller klarer å ta bilde av det. Badet i mensen eller buser (du må under med hodet)? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Buser! Mensen er rennende blod mens buser er et litt mere fast stoff, ville heller hatt en munfull buser i kjeften enn en munnfull mensen. Hva ville du tygget på i 2 dager? Et penishode eller en klump med frossen mensen? Endret 20. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Penishode, som sagt, fast stoff Skikkelig heftig diare i et år, eller samme diaren gjennom tissen to uker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå