Eirikant Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Helt klart en finger inn og ut av øret, siden jeg ikke takler noe annet en sko og sokker under beina mine. Dessuten så hadde det vel bare vært å tatt på ett stort headsett når fingern var ute ? Ville du latt kjæresten din bli voldtatt av en storneger med kjempe kølle mens du måtte stå å se på ? eller ville du at det skulle skje deG? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Stå og se på selvsagt. Jeg er jo gutt og det er mye verre. Lukte spy eller dritt resten av livet? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Edit: Dritt siden jeg spyr av lukten av spy! Vite att du har kreft og leve 2 år til eller dø uten smerte på flekken? Endret 17. januar 2008 av lolidude Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dø på flekken uten smerte. Det man ikke vet, har man ikke vondt av Kræsje i trailer i el-bil eller få et lynnedslag i en el-bil? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dritt Vite att du har kreft og leve 2 år til eller dø uten smerte på flekken? Du må ha med begrunnelse for svaret ditt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dritt Vite att du har kreft og leve 2 år til eller dø uten smerte på flekken? Du må ha med begrunnelse for svaret ditt. Fikset det nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Definitivt krasje i trailer i elbil. Synes synd på den som eventuelt sitter i elbilen though Lungekreft eller leverskade, uten mulighet for å gå til sykehuset? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lungekreft men jeg hadde skutt meg selv da ! N64 eller PS1? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 PS 1, Spyro og Crash Bandicot er geniale Få en trailer i fronten når du står parkert med en el-bil og du sitter inni og blir truffet av traileren, eller få lynnedslag i el-bilen. (Kverulant ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 N64 selvsagt. Kan jo spille Super Mario 64! Magaplask fra 5 meter ned i vann, eller 20 knips på pungen? (Forutsatt at du har en) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Knips på balla siden jeg har erfart att magaplask gjør ''bittelitte'' vondt. 1 uke i ett kjøle lager eller basstue? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Badstue. I et kjølelager ville man sannsynligvis fryst ihjel etter en stund, mens i en badstu ville man overlevd mye lengre, så fremt man fikk nok drikke og mat. Drikke 14 liter vann på en dag, eller spist 5 kg kaviar? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 14 liter vann. Liker ikke kaviar, og har ingen problemer med å gå på dass. Trekke ut fingerneglene eller borre hull i kneskålene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Trekke ut neglene, lettere å fikse og begge gjør satans vondt så satser på kroppens overlevelsesmekanisme (adrenalin?). Stå tre meter unna et steinras (uten å bli dratt med) eller 10 timer med britney spears-konsert? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Stå tre meter unna steinras, det var ikke akkurat et dilemma. Impotens eller bli for alltid dømt til guttekos? Endret 17. januar 2008 av Futtlur Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Impotens... bedre å ikke få'n opp enn å bli rævkjørt resten av livet... Ville du drept deg selv for å redde menneskeheten, eller utslettet menneskeheten for å redde deg selv? Endret 17. januar 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Utslettet menneskeheten for å redde meg selv. Jorda hadde hatt godt av en formatering. Slå kjæresten din eller moren din midt på nes så hardt du kan? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Impotens... bedre å ikke få'n opp enn å bli rævkjørt resten av livet... Ville du drept deg selv for å redde menneskeheten, eller utslettet menneskeheten for å redde deg selv? Om jeg hadde utslettet menneskeheten så hadde jeg død selv siden jeg er ett menneske. Uten tvil drept meg selv for menneskeheten. Sitte i fengsel i 10 år eller bo hos karl ivar hagen? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Trukket ut neglene. Vondt, men jeg hater negler. Ville du a) stått i 40 cm vann det et batteri slipper ut høyere og høyere spenning i vannet til du døde eller b) Løpe inn i en jet-motor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kjæresten (ikke at jeg har noen nå), de kan "byttes" ut. (Steinskred lager uhordelig høy lyd, så tre meter ville nok gjort litt vondt ) Dra 3 spiseskjeer sæd gjennom nesa eller dytte en mango opp anus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå