KKake Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Blitt spist opp av Fire Ants, er litt kulere måte å dø på Har konstant mensen ut av øret eller mista synet? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mista synet, det er mye fint å se men mensen ut av øret? hvem ville vært sammen med meg?? Armen dyppa i olje eller Smult (Begge deler er kokende) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Olje, vet ikke hvorfor, begge ting virker uansett like jævlig Vært dendrofil(opphisset av trær o.l) eller siderodromofil(opphisset av tog)? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Trær, de er mer tilgjengelig når man vil bli opphisset, og de spretter dukker ikke opp helt uten videre. dessuten er det lite praktisk å ikke kunne ta tog, da dette er sammen med en del andre... skogen er det som oftest ikke så veldig mange andre enn deg selv og andre kjentfolk... være pasasjer eller sjåfør i en bil som kjører i 90 kilometer i timen, rett ut av en sving og inn i en fjellvegg? Endret 8. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sjåfør. Hvis jeg er passasjer betyr det at to personer dør, i motsetning til én. Fire meter langt kjønnsorgan eller fire centimeter langt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fire cm. vil heller ha muligheten til å leve et relativt normalt liv eller med en gigantisk monsterkuk som gjør det umulig å bevege seg uten å ha med seg to stykker til å bære den også. Skyte deg selv, eller noe andre? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 noeN andre, jeg har livet for mine føtter, og kunne jo skutt noen som ville dø... Ha en katt eller hund festet til kroppen? (Den blir liksom en siamesisk tvilling) Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 En LOLkatt selvfølgelig. Våkne hver dag av at en militærgeneral skriker deg i øret, eller bli mobbet av små barn som kaster pinner på deg? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 små barn, de er ikke så skummle ha pinne implantat i nesa eller bo i et lite hus med 40 100 åringer? Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg ville hat et implantat i nesa, ettersom 40 100åringer virker ganske så slitsomt. regner med at jeg må pleie hele gjengen. Men på en annen side har 100åringer en begrenset levetid. Likevel ville jeg nok hatt et implantat i nesa. Du står i et kontrollrom på en togstasjon med muligheten til å styre et tog som kommer i dødelig fart mot perrong 1. På perrong 1 står det 5 arbeidere uvitende at toget kommer, og vil da dø om du ikke endrer togets bane til perrong 2 der det står en arbeider. Ville du drept 5 og ikke intervenert eller drept han ene som sto på et i utgangspunktet trygt sted for å skåne de 5? Du har ikke mulighet for å varsle noen, og ingen vet at toget kommer utenom deg og vil derfor ikke flytte seg. Endret 9. april 2008 av vidarho Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) skåne de fem, fem mord er værre en ett. Du må velge mellom og få silikon pupper (du er mann og de blir like store som pamela andersons) eller flytte testiklene på rompa med samme følsomhet. Endret 9. april 2008 av Traskelabb Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Flytte testiklene, ikke faen om jeg skal se ut som ei jævla kjærring/transvesitt. Kappe av kølla med sirkelsag eller mose ballene med en nøtteknekker? :S Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Mose ballene, uten å tenke meg om engang. Tenk så mye moro man går glipp av uten lillemann? Og ballene bare henger der. Eneste problemet blir at man ikke kan få barn, men igjen, det er ikke noe problem med tanke på prevensjon Dø av kreft eller dø av aids? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mose ballene, uten å tenke meg om engang. Tenk så mye moro man går glipp av uten lillemann? Og ballene bare henger der. Eneste problemet blir at man ikke kan få barn, men igjen, det er ikke noe problem med tanke på prevensjon Dø av kreft eller dø av aids? Kreft. Vet ikke helt hvorfor, men høres iallfall bedre ut enn aids ^^ Blind eller døv? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Døv. Synet er den viktigste sansen du har. Gå på skole hele livet (da med inkludert skoleferier), med eksamen du aldri klarer å stå i, og lekser hver dag (noe som vil gjøre deg ganske fattig), eller skyte deg med en russisk rullett, der det er 20% sansynlighet for å dø? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tar skolen jeg, vil heller leve enn å ikke leve. Amputere deg selv i låret uten bedøvelse med en sløv gammel sirkelsag som går i 2 km/t, eller klippe av deg øret med en enda sløvere saks + å stikke en penn gjennom alle fingrene hvorav innholdet i penna er sitron og salt som blandes i kjøttsåret. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Klippe av meg øret og stikke pennen gjennom fingrene Fingrene leger seg, har 2 ører så det går fint, men uten et bein hadde livet vært jævelig kjedelig! File av deg øre flippen eller pekefingeren med en sløv kniv? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sløv kniv, den er fortsatt skarpere enn min pekefinger. Jo fortere jo bedre. -Spise Big One Restaurant til frokost livet ut, -Spise hva du vil til frokost hele uken utenom mandag, da må du spise kli uten sukker. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tror du leste spm. mitt litt fort Spise hva du vil, da jeg hadde gått lei big one.. Klippe av høyre eller venstre ballestein? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Haha, ja selvfølgelig, da sier jeg pekefinger. (gror fortere) Høyre ballestein, må bruke en hånd jeg er stødig med når jeg skal klippe med saksa, og jeg er høyrehendt. Bli pisket til blods på juleaften eller bli onanert av Jan Thomas hver måned? (begge gjelder livet ut) Endret 3. september 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå