Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 B. Fått herpes i anus resten av livet ditt. må da finnes en slags salve for å nedsette kløinga 1. fått en sjelden sykdom som gjør at du ikke kan se på noen slags skjermer eller tver. ergo ingen tv, ingen pc resten av livet. 2. mista hørselen i det ene øret, mista synet i det ene øyet og mista tunga. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) 1. Vil mye heller kunne se og høre ordentlig, og ha tunga mi, fremfor å kunne se TV eller sitte på PCen. Ville du valgt en dårlig skole for å gå den linja helst vil, eller valgt en bra skole og gått en annen linje enn den du helst vil? Endret 1. april 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har allerede valgt en dårlig skole for å gå den linja jeg helst vil! Fair enough. Heller gjøre noe jeg har lyst til resten av livet, enn å ha det hakket bedre på skolen i 3 år. Ville du spist en brukt kondom, eller en levende ca. 15 cm lang fisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ville spist en fisk, de spiste vel rå/levende fisk i oldtiden, så hvorfor ikke nå? Dessuten er fisk mer naturlig. Spist rått grise-, eller rått storfekjøtt? Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Rått grisekjøtt, siden jeg syns det er generelt bedre enn storfékjøtt. Spist din egen kjæreste, eller din egen mor? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Egen kjæreste. Jeg kan ikke få en ny mor. Pult Scarlett Johansson eller Jenna Jameson? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg ville pult Scarlett, fordi jeg personlig synes hun er penere, mer attraktiv, og jeg har sett henne i flere filmer etc. enn jeg har sett Jenna Jameson. Urinere en fast klinkekule eller få alt håret på kroppen din nappet av, hårstrå for hårstrå? Endret 4. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fra førstepost: "Oppgaven må ikke bestå av to onder, det kan også være to gode ting, så lenge det bare blir et relativt vanskelig valg." Og ikke minst; hvorfor ville du tatt Scarlett? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nappet hver hårstrå, ser for meg at det ødelegger mindre smerte. Ha en skikkelig kraftig diare og spysyke når du entrer døra til dass og du rekker enten å strutte løs stumpen og så spy over buksa og undertøyet mens du vrir kroppen i smerte, eller rekke å spy i dass og drite på deg? Nei, du klarer heller ei bøye det til siden når du spyr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vel, begge alternativene er jo så sjarmerende, men jeg velger heller litt kledelig spy. Hva med å få fjernet begge tomlene (blir veldig vanskelig å gjøre annet enn å pille seg i nesen), eller fjerne begge storetærne (gå rundt som evig bedugget). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Begge storetærne, synes hendene er mye viktigere. Hatt sex med en "vanlig" shemale, eller Buck Angel (mann med mus )? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Begge storetærne, synes hendene er mye viktigere. Hatt sex med en "vanlig" shemale, eller Buck Angel (mann med mus )? Hatt sex med en vanlig shemale. Dø av å drukne eller å få bli knust av en betongblokk. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 går for betongblokka, dør mindre smertefullt. (Det er viss den da detter på meg da.. ^^ Selvmord: Sette deg i badekaret med en brørister eller henge deg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Badekar og brødrister høres fornøyelig ut. hva med å måtte leve med en nese som er snudd på hodet, eller ører som vender bakover? Endret 6. april 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ører som vender bakover, blir litt kjedelig og bade med nese som peker opp. hva hadde du valgt?: 2 neser eller 4 ører? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 To neser betyr dobbelt så mye snør og fjas, fire ører betyr dobbelt så mange g-punkter for q-tips. Ville du hatt sex med Erna Solberg eller Eli Hagen? Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) ja takk, begge deler Ville du ranet et hus, eller tent på et? EDIT: skriveleif Endret 6. april 2008 av R3tard Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ranet det, bedre at jeg får tingene i huset enn at de blir borte. Knust colaflaske i ræva i 24 timer, eller to knuste colaflasker i ræva i 12 timer? Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ranet det, bedre at jeg får tingene i huset enn at de blir borte. Knust colaflaske i ræva i 24 timer, eller to knuste colaflasker i ræva i 12 timer? Knust Colaflaske i ræva i 24 timer. Blir vel vandt til det til slutt. Vert fyllesyk resten av livet, eller fått AIDS? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Vært fyllesjuk resten av livet. Aids er jo utrolig mye mer dødligere. Blitt begravd levende, eller spist av såkalte Fire Ants? EDIT: Typo. Endret 7. april 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå