KKake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ville fått føttene og hoftene kjørt over av en bulldoser, vil heller kune bevege på store deler av kroppen enn å være helt invalid. Gjøre det samme som på 2Girls1CUp med ei drithot jente eller ha anal og -oralsex med en fremmed mann på 67 år? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 2Girls1Cup > Lemonparty ville gått for 2girls1cup... en mann skal aldri få seg noe med meg, EVER! Kappe av ballene eller penis? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Uten den ene funker ikke den andre. Men vil heller ha penis enn baller.. Vet ikke hvorfor, føles bare riktig. Å bli kastrert eller å bli døv? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Døv, definitivt. Har ikke lyst til å miste den "sansen". Hadde kanskje sagt noe annet om 30 år. Drepe to mennesker, eller selv bli drept? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Drepe to mennesker. I hvertfall dersom jeg fikk velge hvilke. Aids eller lepra? :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Aids kan man jo leve med gansje lenge uten at folk vet det, men spedalskhet synes jo, så jeg hadde valgt aids. Ville du levd resten av livet med leamus i øyekroken eller mista smakssansene dine for resten av livet? Endret 16. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Leamus på øyet er jo digg da.. ^^ Velger jo lett det, selv om det kan bli plagsomt etter hvært.. Et liv uten pc, eller et liv uten tv? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Et liv uten TV garantert, følger så vidt med på det lenger. Og jeg kan uansett se TV-Serier på PC. Ville du helst runna E.T.: The Extra-Terrestrial eller sett Who's You Caddy?, SuperBabies: Baby Geniuses og Surf School? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville sett Who's Your Caddy?, den ser morsom ut. Drept bestevennen din eller 10 tilfeldige mennesker for evig fred på jorden? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 10 tilfeldige mennesker. Det dør tusener av hver dag uten at jeg så mye som trekker en tanke over det. Bade i Diare eller sex med moskva-marit? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett! Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet eller Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet? Endret 16. januar 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 10 tilfeldige mennesker. Det dør tusener av hver dag uten at jeg så mye som trekker en tanke over det. Litt OT, men tenk om de 10 personene hadde vært deg, moren din, faren din, de 2 brødrene dine, søsteren din og andre som står deg nær? Da hadde du sikkert svart annerledes, og hatt en litt annen tankegang. Sant skal sies at forslaget mitt der var svært usannsynlig, men jeg bare trakk fram et poeng. ---------------------------- Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett! Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet eller Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet? Stinke dritt resten av livet. Jeg kunne kappet av meg nesa når som helst. Hoppe ned fra en 20 meters høyde, eller skjære av deg en finger? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 10 tilfeldige mennesker. Det dør tusener av hver dag uten at jeg så mye som trekker en tanke over det. Litt OT, men tenk om de 10 personene hadde vært deg, moren din, faren din, de 2 brødrene dine, søsteren din og andre som står deg nær? Da hadde du sikkert svart annerledes, og hatt en litt annen tankegang. Sant skal sies at forslaget mitt der var svært usannsynlig, men jeg bare trakk fram et poeng. Ja, tenk om hva viss at dersom noe hadde skjedd. Sorry, men gidder ikke ofre det en tanke at det kunne ha vært familier av meg. Større mulighet for at det ikke var noen kjente. Derfor. Hadde spørsmålet vært om å drepe 10 kjente mennesker hadde saken stilt seg annerledes, men det var altså ikke det i utgangspunktet. Du kan dø av en stein i huet nå, tenk på det. Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Bare tåpelig å bekymre seg over ingenting. Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett! Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet eller Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet? Stinke dritt resten av livet. Jeg kunne kappet av meg nesa når som helst. Hoppe ned fra en 20 meters høyde, eller skjære av deg en finger? Skjære av en finger. Bedre enn å brekke diverse ben. Kan vel klare seg relativt godt uten en finger iforhold til gips fra skulder til tå sveve ut i verdensrommet eller slippes ut av u-båt på 10000 meters dyp? (Ja, du vil dø.) Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 U-båten. Hodet mitt hadde vel vært knust før jeg hadde tenkt "shit, VANN!" Benmargsprøve eller skjære et kutt opp hele foten med en rasp? Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Benmargsprøve, for man kan få bedøvelse! Dessuten, jeg hadde overlevd smerten uten og, tror jeg, selvom de sier at det gjør drittvondt. Raspe opp foten høres mer... jah, vondt ut. Ville du ha spist muggent håravfall fra dusj-sluket, eller hjernemassen til en av dine nærmeste? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Muggent håravfall, under tvil. Kommer selvsagt helt an på mengden hjernemasse og hår. Amputere høyre/venstre fot? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Benmargsprøve, for man kan få bedøvelse! Synes å huske at det er noe med benmargsprøve som gjør at du ikke kan ha bedøvelse(gir feil utslag på resultatene elns). Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 venstre fot siden klarer og hinke bedre på høyre drepe paris hilton eller lene alexandra Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde drept Paris, for da hadde jeg blitt mer berømt. Aldri mer film eller aldri mer tv-serier? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Aldri mer TV-serier. Jeg følger nesten ikke med på noen serier, men har filmomani. Våt finger ut og inn av øret ditt eller fjær under foten. (Gjelder resten av livet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå