r2d290 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 vær nå snill med fyren da :/ han holder tråden aktiv, og er mye som har vært dummere enn det han skriver... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Enig. Han holder ihvertfall liv i tråden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kokende vann. Da slipper du å få halve trynet etset bort i alle fall Opperere sin egen legg uten å være lege og bedøvelse, eller å skyte ned en helt random person midt på gata emd flere vitner. Da kan jeg svare på spørsmålet da. Jeg ville skutt ned personen, uten tvil. Det skader ikke meg fysisk, det eneste som vil skje er at jeg kommer i fengsel og er ute om 15 år med god oppførsel. Mitt spørsmål. Ville du: A. Blitt voldtatt (i røven) av en elektrisk ål? eller B. Voldtatt en elektrisk ål? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Voldtatt. Da kunne jeg selv bestemme i hvor kraftig grad jeg ville voldtatt ålen. Vil du gå naken en hel dag utendørs på vinteren, eller revet av ett av dine egne ører med dine egne hender? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Voldtatt. Da kunne jeg selv bestemme i hvor kraftig grad jeg ville voldtatt ålen. Vil du gå naken en hel dag utendørs på vinteren, eller revet av ett av dine egne ører med dine egne hender? Så lenge jeg overlever vinterturen så ser jeg bare på det som en erfaring rikere, ørene ville manglet resten av livet, altså ville jeg ikke lenger kunne bruke brillene mine og hatter ville falt foran øynene mine, så går for ute om vintertingen. Spise en hel boks (løs)snus eller drikke en spiseskje tarmskyll(eller hva det enn kalles) i alt du drikker i en uke? Endret 28. mars 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Tarmskyll, siden jeg ikke snuser tror jeg det blir en mer jævlig effekt av det. Leve et helt liv uten følelse eller syn? Endret 28. mars 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 uten syn tråkket på en steinfisk eller amputert foten, for så å kastet den på den ;D Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 tråkke på steinfisk å satse på å få tak i motigft så fort som mulig. offrer nesten livet for foten min A. amputere begge ringfingeren, lillefingeren, og langefingeren. (gjelder bare på den eine handa) B. ete begge lillefingerene, behalde dei andre du har! Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Spise begge lillefingrene, lettere å spille på den måten... Opperere vekk tissen/puppene, eller skifte skjønn? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 I skjønn n1 (norr skyn) 1 omdømme, forstand overlate noe til ens s- / bruke s- / etter mitt s- er dette fine greier /i kke ha s- på forretninger 2 (oppnevnt komité som foretar) bedømmelse, vurdering, takst få noe avgjort ved s- / holde offentlig s- Skal nok klare å skifte skjønn, ja. Bli blind og stum, eller få testiklene flyttet til rumpeballene (med samme følsomhet som før)? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Blind og stum, for da vil jeg forsatt kunne sitte på ræva uten at det gjør vondt. Du står i ett rom fylt med drit med masse infeksjoner og jævelskap opp til halsen. En fyr kaster en murstein med kniver mot deg, Den kommer rett mot ansiktet... Dukke eller bli stående? du kan ikke bevegedeg til siden siden driten er tykkog seig. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ville holdt pusten og dukket, vil ikke bli drept og most samtidig Miste hørsel eller syn ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Ville holdt pusten og dukket, vil ikke bli drept og most samtidig Miste hørsel eller syn ? Mistet hørselen. Setter større pris på å se enn og høre selv om jeg liker musikk. Enklere og holde balansen også. Sikkert enklere å lære tegnespråk, enn blindeskrift. Ville du helst gått deg vill alene i Sahara eller i Sibir, langt ut i ødemarka. Endret 28. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) sibir, tror sjansen for å overleve der er større. pluss at du har tilgang til mat, vann noe man ikke har i sahara om man ikke er heldig og finner en oase. en mafiaboss gir deg 2 valg. begravd levende i en kiste, eller miste alle sine lemmer(armer, ben) Endret 28. mars 2008 av Kron Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) den var faen ikkje lett, men trur eg hadde tatt kisten. etter å ha sett kill bill 2. aldri kunne få unger eller ingen armer Endret 28. mars 2008 av xersess Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Aldri fått unger, men du for et trist liv... Korsfestet eller steinet Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jesus-style for meg. Vært en uheldig fange på Guantanamo eller bli vervet som munk i Tibet rett før opptøyene? Lenke til kommentar
Rot Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Munk i Tibet, større sansynlighet for og overleve. Få en STOR trailer til og kjøre sakte over bena dine mens du ligger limt fast til bakken. Eller Bli senket sakte ned i lava . Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bli senket ned i lava. Da tør jeg ihvertfall med stil, og i nye omgivelser. Ville du: A. Punktert dine egne øyne med fingrene dine eller B. Fått herpes i anus resten av livet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå