Gå til innhold

Det beste av to onder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kokende vann. Da slipper du å få halve trynet etset bort i alle fall :)

Opperere sin egen legg uten å være lege og bedøvelse, eller å skyte ned en helt random person midt på gata emd flere vitner.

Da kan jeg svare på spørsmålet da.

Jeg ville skutt ned personen, uten tvil. Det skader ikke meg fysisk, det eneste som vil skje er at jeg kommer i fengsel og er ute om 15 år med god oppførsel.

Mitt spørsmål. Ville du:

A. Blitt voldtatt (i røven) av en elektrisk ål?

eller

B. Voldtatt en elektrisk ål?

Lenke til kommentar
Voldtatt. Da kunne jeg selv bestemme i hvor kraftig grad jeg ville voldtatt ålen.

Vil du gå naken en hel dag utendørs på vinteren, eller revet av ett av dine egne ører med dine egne hender?

Så lenge jeg overlever vinterturen så ser jeg bare på det som en erfaring rikere, ørene ville manglet resten av livet, altså ville jeg ikke lenger kunne bruke brillene mine og hatter ville falt foran øynene mine, så går for ute om vintertingen.

Spise en hel boks (løs)snus eller drikke en spiseskje tarmskyll(eller hva det enn kalles) i alt du drikker i en uke?

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

tråkke på steinfisk å satse på å få tak i motigft så fort som mulig. offrer nesten livet for foten min :p

A. amputere begge ringfingeren, lillefingeren, og langefingeren. (gjelder bare på den eine handa)

B. ete begge lillefingerene, behalde dei andre du har!

Lenke til kommentar
I skjønn n1 (norr skyn)

1 omdømme, forstand overlate noe til ens s- / bruke s- / etter mitt s- er dette fine greier /i kke ha s- på forretninger

2 (oppnevnt komité som foretar) bedømmelse, vurdering, takst få noe avgjort ved s- / holde offentlig s-

Skal nok klare å skifte skjønn, ja. ;)

Bli blind og stum, eller få testiklene flyttet til rumpeballene (med samme følsomhet som før)?

Lenke til kommentar

Blind og stum, for da vil jeg forsatt kunne sitte på ræva uten at det gjør vondt.

Du står i ett rom fylt med drit med masse infeksjoner og jævelskap opp til halsen. En fyr kaster en murstein med kniver mot deg, Den kommer rett mot ansiktet...

Dukke eller bli stående? du kan ikke bevegedeg til siden siden driten er tykkog seig.

Lenke til kommentar
Ville holdt pusten og dukket, vil ikke bli drept og most samtidig :D

Miste hørsel eller syn ?

Mistet hørselen. Setter større pris på å se enn og høre selv om jeg liker musikk. Enklere og holde balansen også. Sikkert enklere å lære tegnespråk, enn blindeskrift.

Ville du helst gått deg vill alene i Sahara eller i Sibir, langt ut i ødemarka.

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

sibir, tror sjansen for å overleve der er større. pluss at du har tilgang til mat, vann noe man ikke har i sahara om man ikke er heldig og finner en oase.

en mafiaboss gir deg 2 valg.

begravd levende i en kiste, eller miste alle sine lemmer(armer, ben)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...