Solid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gaffel...tror jeg er lurest. Få øyet eller trommehinnen stukket med en nål. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 trommehinnen, har hull i begge fra før kutta av penis eller skjære av håndleddet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg klare meg fint uten et håndledd. Hva med å brenne fingrene på alt man tar i kontra få 220 volt gjennom kroppen når man tar i noe? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 veitikke om 220v er nok til å skade deg, så går for den... bore deg selv i låret med boremaskin eller å opperere leggen uten bedøvelse Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Borre meg selv i låret, har så tjukke lår at jeg ikke vil merke det Leve med 10 pedobears i huset som følger etter deg overalt, eller få 10 Shoop da Whoop -anfall om dagen? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 vet ikke hva "shoop da Whoop" er så...går for det jeg;) skjære ut en del av trynet, så lage et vepsebol inni der med masse veps som lever, så legge på ny hud, ELLER skyte deg selv med spikerpistol gjennom ene tåa? WTF er det jeg sitter og finner på? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Utrolig lett valg. Ville heller skutt meg i tåa med en spikerpistol. Føler på meg at det ville blitt en del mindre smerte og mobbing. Kuttet av alle fingre og tær med en sløv kniv eller bli hogd med en øks mitt på lårene til de kuttes tværs igjennom? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ikke snakk om noe kjære mor her nei:P ville ha kuttet fingrene å tærne ettersom det er mindre farlig.. Spise opp egen langefinger eller spikre fast hådflata til en vegg med rusten spiker? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Spikra fast håndflata til en vegg med rusten spiker. En spiker kan bare trekkes ut igjen etterpå, såret kan desinfiseres og det vil gro. Å spise min egen langefinger derimot. Fingern vokser ikke tilbake! Ville du: A. Fått en flis i fingern. B. Blitt voldtatt av 2 vel voksne afrikanere (med aids) mens de heller kokende olje på ryggen din og du henger i kroker, samtidig som noen sprøyter tannkrem inn i blodårene dine og en siste person napper ut kjønnshårene dine med pinsett. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 holdt nesten på dø av latter etter jeg leste alternativ B Går for A pule mora til bestevennen din eller kjøre en sprøyte med bensin oppi ræva? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Moren til bestevennen min høres ideelt ut. Leve livet uten føtter eller hender? Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Lett uten bein. Uten ferie eller uten lønn? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er 15 så uten lønn takk Ville du bruk enten en tManu-drakt eller chelsea-drakt en hel uke? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er 15 så uten lønn takk Ville du bruk enten en tManu-drakt eller chelsea-drakt en hel uke? hvertfall ikke en arsenal-drakt blir håpløst å spørre om slike spm... de som velger manu, er mest sansynlig manu-supporter, og omvendt. Blir ikke noe onde for den som liker manu/chelsea Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 neivel, da kjører vi nytt spm. Strø 2kg salt i et digert kjøttsår mens noen klipper såret enda større, eller å spise en menneskearm med olje som "saus" ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Spsise menneskearm. Sikkert interessant smak og noen av oss er nysgjerrige Få konsentrert syre helt over seg, eller kokende vann helt over seg? Og Om dere ikke vet hva et eller begge alternativene er, vær så snill å unngå å svar kun for å komme med et "forslag". Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kokende vann. Da slipper du å få halve trynet etset bort i alle fall Opperere sin egen legg uten å være lege og bedøvelse, eller å skyte ned en helt random person midt på gata emd flere vitner. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det bare meg eller kommer Aleksander92 med veldig mange teite ting Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det bare meg eller kommer Aleksander92 med veldig mange teite ting Det er ikke bare deg. Jeg har ei lyst til å alltid se Aleksander92 som siste deltager med sine idiotiske forslag. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det bare meg eller kommer Aleksander92 med veldig mange teite ting Det er ikke bare deg. Jeg har ei lyst til å alltid se Aleksander92 som siste deltager med sine idiotiske forslag. godt det ikke bare var meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå