Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg klare meg fint uten et håndledd.

 

 

Hva med å brenne fingrene på alt man tar i kontra få 220 volt gjennom kroppen når man tar i noe?

 

:cool:

Lenke til kommentar

vet ikke hva "shoop da Whoop" er så...går for det jeg;)

 

skjære ut en del av trynet, så lage et vepsebol inni der med masse veps som lever, så legge på ny hud, ELLER skyte deg selv med spikerpistol gjennom ene tåa?

 

WTF er det jeg sitter og finner på?

Lenke til kommentar

Spikra fast håndflata til en vegg med rusten spiker. En spiker kan bare trekkes ut igjen etterpå, såret kan desinfiseres og det vil gro. Å spise min egen langefinger derimot. Fingern vokser ikke tilbake!

 

Ville du:

A. Fått en flis i fingern.

B. Blitt voldtatt av 2 vel voksne afrikanere (med aids) mens de heller kokende olje på ryggen din og du henger i kroker, samtidig som noen sprøyter tannkrem inn i blodårene dine og en siste person napper ut kjønnshårene dine med pinsett.

Lenke til kommentar
er 15 så uten lønn takk :)

 

Ville du bruk enten en tManu-drakt eller chelsea-drakt en hel uke?

hvertfall ikke en arsenal-drakt :p

 

blir håpløst å spørre om slike spm... de som velger manu, er mest sansynlig manu-supporter, og omvendt. Blir ikke noe onde for den som liker manu/chelsea

Lenke til kommentar

Spsise menneskearm. Sikkert interessant smak og noen av oss er nysgjerrige :wee:

 

Få konsentrert syre helt over seg, eller kokende vann helt over seg?

 

Og Om dere ikke vet hva et eller begge alternativene er, vær så snill å unngå å svar kun for å komme med et "forslag".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...