Heimert-kongen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hadde du hatt blå hud, ville du nok aldri hatt sex med et menneske noen gang :!: Men jeg ville ampuert munnen og det. Tenk så fet å ha sprit-tusj kjeft! Se på Hamlet eller homosex-film resten av livet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hamlet mistrives i en jobb, men tjene 2 mill i året, eller tjene 200 000 i året og stortrives Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 200 000 i året, og stortrives. Uten tvil! Henging, strømstol eller halshugging foran forsamling? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Halshugging er bare kult. For resten av sin levetid å enten ha fem centimeter bjørnelabber, eller 30 centimeter sjøløveluffer? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) hva er en sjøløveluffe for noe rart? edit: 5 cm med bjørnelabber, kan du gjøre selvforsvar med, det kan du tvilsomt med en slik "luffe". hvilken opfinnelse ville du helst fjernet? mobiltelefon (og andre metoder å komunisere med utenfor huset), eller lyspæra? Endret 15. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det er armene til slike krabater: Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ville fjerna lyspæra, for så å finne den opp selv, og ta all æren. Pisse på deg selv i byen? eller noen pisser på deg på bygda? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 pisse på meg selv vis jeg kunne velge byen selv....for da kunne jeg tatt en der ingen kjenner meg og derfor ikke bli flau nekrofil eller pedofil?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Veldig vanskelig den der, men pedofili siden det er værre å bli kåt av døde mennesker enn mindreårige. Bli tatt bakfra av 2 menn eller skutt deg selv? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Teken bakifrå. Viss damene på film kan det, klarer faen meg eg det òg. Valdteken av Laden eller Bush? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Laden. Han har sikkert minst tiss, så satser på at det blir mindre smertefullt. Lukter sikkert dritt though. Bli født med nesehorn istedet for neste, eller sjiraffhals? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Teken bakifrå. Viss damene på film kan det, klarer faen meg eg det òg. Valdteken av Laden eller Bush? Det er ikke rare dillemmaet, hvis man velger mellom like alternativer, for helvete ... Hva med sinnsykt spisse utstikkende brystvorter, som for resten av ditt syndige liv ble konstant irritert av gnissningen fra bekledningen, kontra innovervendte vorter som kun høstet latter hver gang du beveget deg i offentligjheten uten å tildekke svineriet? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 innovervorter, (Hørt om t'skjorte?) Synge ein engelsk sang foran heile det norske folk (og du er elendig i engelsk, og du er elendig til å synge) eller: bli tatt bakfrå av 40 menn - ein etter ein i strekk.... ?? Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 innovervorter, (Hørt om t'skjorte?) Synge ein engelsk sang foran heile det norske folk (og du er elendig i engelsk, og du er elendig til å synge) eller: bli tatt bakfrå av 40 menn - ein etter ein i strekk.... ?? Synge ein engelsk sang foran heile det norske folk (og du er elendig i engelsk, og du er elendig til å synge) Noen gang hørt om Idol???? selvfølgelig velger jeg den sånn som resten av norge. Ingen som vil bli tatt bakfra av 40menn da. Min Ta ditt eget liv eller ta dine foreldres liv! Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tatt mitt eget. Hadde aldri klart å drepe et menneske jeg er glad i. Ha et pent utseende men være helt IQ-brems eller Være relativt smart å se stygg ut? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den første, kan tenke meg Paris Hilton har det temmelig bra ^_^ (MERK: DET VAR ET EKSEMPEL!) Vært en loff i en brødrister på full effekt eller en tangsprell oppå en fjærestein med bål under? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm, ikke rart til valg da!? Kokt eller stekt spør du meg ... Likevel har jeg sans for loff, så da blir det vel det. Hva med å måtte på permanent basis enten gå med gylfen åpen, eller gå med en raus lengde toalettpapir hengende ut bak? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gylfen åpen. Forestiller meg at det er lettere å skjule, dessuten ser det ikke like dumt ut som å gå med dasspapir hengende ut bak. Ville du blitt drept i en gigantisk mikrobølgeovn eller detti ned i en pølsekvern (med beina først)? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 har alltid hatt lyst til å finne ut hvordan en mikrobølgeovn fungerer^^ hoppe ned, og være der i 5 minutt, i et kar med piss eller dritt? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 piss....forde det er varmt amputere beinet med 1 skjei eller en gaffel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå