Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Først tenker jeg at det er lettere å skjule bakhodet enn forhodet. Blir jo bare å ta på seg en lue...

Men, så tenker jeg på praktiske problemer... hvordan skal man få til å drite uten at du søler på deg selv? Må isåfall få utviklet et toalett som lar deg få ligge på ryggen.

Svaret blir vel likavel det første, for tror ulempen med å lene seg bakover for å drite er noe du venner deg til.

 

høre på spicegirls eller britney spears i 5 timer sammenhengende?

 

Du glemte fordelen med en tissefant i pannen. Tenk bare over hvor enkelt det blir å betjene sirkuset hvis du har alle verktøyene samlet ... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du glemte fordelen med en tissefant i pannen. Tenk bare over hvor enkelt det blir å betjene sirkuset hvis du har alle verktøyene samlet ... ;)

 

 

tulling :p

 

 

edit: har ikke noe imot å være humanist, og litt ekstra balanse i tillegg er jo bare et pluss.

 

miste alt av førerkort for livstid, eller være uten data e.l. livstid?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

 

Siden jeg ikke liker rasister (ironisk, rasistisk og fordomsfullt ment :)), så ville jeg foretrukket å være en humanist med stor kriminaldings. Men hvis valget var å være naturist, hadde jeg revurdert saken, bokstavelig talt.

 

 

Edit: For sen.

 

Jeg ville hørt på Death-metal under en liten tvil. Fordi det er mer trøkk i metal som kunne gitt meg mer energi enn boyband-musikk. Jeg måtte vent meg til Death-metal, men jeg hadde nok blitt vant til det etter et par uker.

 

Edit: For sen v2.0. Innlegget under dette innlegget teller.

Endret av BorN
Lenke til kommentar
...znip...

Spise råe insekter til frokost eller kveldsmat daglig?

 

Kveldsmat, for så å tømt innpå med sovepiller (som jeg egentlig er mot). Man smaker lite i drømmeland.

 

Spise en helt normalt stor bløtkake, eller tre poser med peanøtter?

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du glemte fordelen med en tissefant i pannen. Tenk bare over hvor enkelt det blir å betjene sirkuset hvis du har alle verktøyene samlet ... ;)

 

 

tulling :p

 

 

edit: har ikke noe imot å være humanist, og litt ekstra balanse i tillegg er jo bare et pluss.

 

miste alt av førerkort for livstid, eller være uten data e.l. livstid?

 

Bare tenk på hvilken dimensjon dette vil gi for smånervøse headbangere ... :cool:

 

 

Bløtkake. Liker det bedre.

 

Bli lagt i en rundballe presse eller bli overkjørt av en slåmaskin?

 

Slåmaskin synes jeg høres rasende festelig ut. Har faktisk aldri prøvd det ... :cool:

 

Hva med å gifte seg med en knusktørr Britney Spears, eller gifte seg med en søkkvåt Kristin Halvorsen?

:love:

Lenke til kommentar
vått er vel bedre enn tørt?

 

[bli lam i hele kroppen og ha alzheimers] eller [døv, blind og stum]?

 

ville nok heller vært lam i hele kroppen og ha alzeimer, siden da kan jeg fremdeles se tv og sånt! Enn og være døv, blind og stum, da hadde det jo ikke vært noe poeng i og kunne gå! siden jeg hadde mest sannsynlig blitt drept så fort jeg hadde gått ut i gaten.

 

 

Knulle verdens tjukkeste dame eller bli sugd (sleiket hvis du er jente) av verdens styggeste dame/mann?

Endret av viking665
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg går for å bli voldtatt.

 

 

Hva med å bli født som gutt, uten armer og med konstant ståkuk, eller født som jente med ei kronisk illeluktende mus, som i tillegg kommer med ukontrollerte sjenerende plystrelyder?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville blitt født uten bein, men med hjul. Ser det for meg når jeg skal løpe avgårde og slikt xD

Det der er faktisk det morsomste spørsmålet i denne tråden ;P

 

Hva ville du?

Levd på vann resten av livet uten å kunne spise mat, eller levd på mat resten av livet, uten å kunne drikke (altså, sett at du vil overleve, selv uten drikke/vann)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...