Kallileo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ville heller mistet tilgangen på mobil. Fra internett kan man gjøre nesten alt man kan gjøre med mobilen + det er såå mye mer man kan gjøre med internett enn med mobilen Miste begge armene eller begge beina? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 ville nok mista beina for da kunne jeg sittet i rullestol og ake med armene, kan ikke gjøre motsat voldtat ei 4 åring eller voldtat ei 87 åring Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) 87-åring er hvertfall ikke ulovlig, så da slipper du å sitte i fengsel de neste 10 årene ta tidsmaskin tilbake til 1000-tallet, eller til 1940? (gitt at du må bo der resten av livet. Endret 10. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er vel like ulovlig å voldta en 87 åring som hvilken som helst annen over 16? Jeg ville tatt tidsmaskinen tilbake til 1000-tallet, synes middelalderen virker spennende. Ville du spist din egen, eller en kamerat sin arm? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det er vel like ulovlig å voldta en 87 åring som hvilken som helst annen over 16? Jeg ville tatt tidsmaskinen tilbake til 1000-tallet, synes middelalderen virker spennende. Ville du spist din egen, eller en kamerat sin arm? Er det i det hele tatt et spørsmål? Selvfølgelig hvem som helst annen sin arm. Gå inn på foreldrene dine mens de holder på eller kjæresten og en annen av ditt kjønn? (Kun bruk synet som begrunelse, etterspillet er ikke relevant) Endret 10. mars 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) kun ved synet (ingen ettertanker) ville jeg sett kjæresten ha sex, fordi jeg liker å se henne naken. Hadde ettertankene derimot spilt inn, ville jeg nok heller sett foreldrene enn å få med meg at kjæresten er utro. Verste som finnes er folk som er utro. ha sex med et esel, eller morra (faren hvis du er jente) di? Endret 10. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Esel, uten tvil. Det trenger ingen å vite om. Levd resten av livet med bare brød og vann å spise, eller med bare cola og melkesjokolade Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Brød og vann. Er det ikke slik at man ikke kan leve uten vann? Få ballene knust eller pikken kappet av? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er jo vann i cola Ballene knust, med bedøvelse. Uten penis ville jeg fått store problemer med vannlating Miste fingrene eller tærne? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hmm...Tærne hjelper deg med balansen, men du hadde nok klart deg fint uten. Fingrene derimot? prøvd å åpne opp en ny brusflaske uten fingre før? er ikke veldig lett... Bli lam fra nakke og ned, eller senil (alzheimers eller hva f. det heter)? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det må bli lam fra nakke og ned. Da kunne jeg i alle fall gjort og husket ting, og i tillegg vært selvstendig (med hjelpemidler). Få fjernet det ene øyet eller ene hånda med bedøvelse? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Øyet. Man har jo et til, og folk legger ikke merke til at det er borte om jeg får glass-øye. Du og en venn kaster en vinkelsliper som er på til hverandre, eller legge huet på en komfyrplate som er på? Endret 10. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Huet på komfyrplate - velger baksiden, siden jeg har tjukt med hår der Henge etter hendene(festet rett over tommelfestet) eller føttene(festet rett over tærne), i en time? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hendene Bli drept av skudd i hodet eller hjertet? Med en pistol.... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Henge etter hendene. Tror det er der man er sterkest. Miste en av foreldrene dine, eller miste alle vennene dine? EDIT: Beklager.. jeg som var treig.. Endret 11. mars 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hendene Bli drept av skudd i hodet eller hjertet? Med en pistol.... Hjertet, jeg vil helst ha en åpen begravelse. Dø selv, eller la din jevngamle bror/søster dø? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg ville dødd selv, fremfor å la de dø. Jeg vil dem det beste, og hvis det betyr å offre meg selv, gjør jeg det. Selvfølgelig. Ville du vært med å snakke stygt om noen bak hans/hennes rygg, eller blitt snakket stygt om selv? Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg ville dødd selv, fremfor å la de dø. Jeg vil dem det beste, og hvis det betyr å offre meg selv, gjør jeg det. Selvfølgelig. Ville du vært med å snakke stygt om noen bak hans/hennes rygg, eller blitt snakket stygt om selv? Så grisk som jeg er velger jeg å snakke stygt. la oss si at du skal til skolen, ville du gått 1km eller sittet på med moren din som skal på jobb, sånn at du ankommer en halv time før? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå bruker man vel ikke over en halvtime på 1 km, men jeg ville kjørt hvis jeg sparer en halvtime Sitte i bilkø i tre timer for å komme et sted, eller gått i 2 timer? Det er ingen bagasje å drasse på... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg ville gått i to timer.. Er bedre å gå enn å sitte i en bil å svette i tre timer. Knust din egen datamaskin, eller knust alt av TV'er og spillekonsoller i huset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå