Gå til innhold

Det beste av to onder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel like ulovlig å voldta en 87 åring som hvilken som helst annen over 16?

Jeg ville tatt tidsmaskinen tilbake til 1000-tallet, synes middelalderen virker spennende.

Ville du spist din egen, eller en kamerat sin arm?

Lenke til kommentar
Det er vel like ulovlig å voldta en 87 åring som hvilken som helst annen over 16?

Jeg ville tatt tidsmaskinen tilbake til 1000-tallet, synes middelalderen virker spennende.

Ville du spist din egen, eller en kamerat sin arm?

Er det i det hele tatt et spørsmål? Selvfølgelig hvem som helst annen sin arm.

Gå inn på foreldrene dine mens de holder på eller kjæresten og en annen av ditt kjønn?

(Kun bruk synet som begrunelse, etterspillet er ikke relevant)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

kun ved synet (ingen ettertanker) ville jeg sett kjæresten ha sex, fordi jeg liker å se henne naken. Hadde ettertankene derimot spilt inn, ville jeg nok heller sett foreldrene enn å få med meg at kjæresten er utro. Verste som finnes er folk som er utro.

ha sex med et esel, eller morra (faren hvis du er jente) di?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

hmm...Tærne hjelper deg med balansen, men du hadde nok klart deg fint uten. Fingrene derimot? prøvd å åpne opp en ny brusflaske uten fingre før? er ikke veldig lett...

Bli lam fra nakke og ned, eller senil (alzheimers eller hva f. det heter)?

Lenke til kommentar
Jeg ville dødd selv, fremfor å la de dø. Jeg vil dem det beste, og hvis det betyr å offre meg selv, gjør jeg det. Selvfølgelig.

Ville du vært med å snakke stygt om noen bak hans/hennes rygg, eller blitt snakket stygt om selv?

Så grisk som jeg er velger jeg å snakke stygt.

la oss si at du skal til skolen, ville du gått 1km eller sittet på med moren din som skal på jobb, sånn at du ankommer en halv time før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...