Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Brent levende på bål. Tar ikke lang tid før man dør. Kutte av deg samtlige fingre med en sløv kniv, eller røske ut øyeballene med fingrene. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 vil gjøre mye for ikke å bli blind. drukne eller strømstol? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 drukne skal vere den verste måten å dø på har eg hørt, men heller det enn å bli drept på ein måte som å bli strømmet. skal ein forlate verden så gjer ein det med stil. ikkje meir musikk, eller ikkje meir film eller tv? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke mer film eller tv. Den var lett. Papirkutt på penishodet eller rift i skrukken (ballefestet)? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Rift i skrukken. Pikkhodet er så følsomt. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det glemte jeg 1) Bli teleportert til en annen planet (som i Half-Life 1) og leve der til (hvis) det kommer teknologi til å få deg hjem 2) Det samme, bare at du blir der i en uke og kommer hjem og dør. Du tar i tillegg med deg romvesener til jorda. Endret 5. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ville blitt der. Tar sikkert ikke så lang tid før andre folk fra jorda kommer på besøk, og da kan jeg bli med dem hjem igjen. Dø, eller være lam fra nakken og ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Være lam fra nakken og ned. Bli skutt av en pistol og bli CP skadet, eller miste begge armene å bena i bilkrasj? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 CP-skadet, kjenner noen med CP som egentlig ser helt normal ut. Litt sjanglete når ho går. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 du glemte spørsmålet igjen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kom med spørsmål, da... jeg vil være med på leken Lenke til kommentar
BorN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er tatt over 9 timer siden Lallabass postet, jeg tar meg friheten til å lage ny oppgave hvis det er ok: Bli en verdensberømt og respektert artist, tjene millioner hver dag men ha et lite seksuellt aktivt liv eller Jobbe som vaskehjelp med luselønn, ha noen få gode venner, men ha verdens beste kone/mann i senga hver kveld? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "Bli en verdensberømt og respektert artist, tjene millioner hver dag men ha et lite seksuellt aktivt liv", så får jeg heller onanere litt Aldri mer eie en TV, DVD-spiller og spillkonsoller eller Aldri mer ha Internett Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tror det blir å aldri eie en TV. Det aller meste som går der kan skaffes på internett Nappe ut alle hår på kroppen med pinsett, et av gangen. Eller få hår over HELE kroppen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "få hår over HELE kroppen", så får jeg barbere det bort og satse på at det ikke vokser ut igjen. Kunne sikkert tjent gode penger på sirkus også Trekke alle tennene eller alle neglene? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Der må jeg nok si trekke alle neglene. Riktignok et smertehelvete i flere måneder etterpå , men jeg trenger tenner mer en negler Fjerne urinblæra eller fjerne ene lungen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man greier seg ikke uten urinblære, men én lunge skulle gå bra. jeg har jo 2 stykk. Aldri mer sove med pute eller Aldri mer sove med dyne Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Aldri mer sovet med pute. Følt meg veldig kald etterhvert hvis jeg ikke hadde hatt dyna. Miste synet eller hørselen? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) aldri sove med pute (gitt at du ikke kan bytte ut dyna med f.eks et teppe e.l) miste tilgang på internett (til pc) eller mobil? edit: litt sen, men ville heller mistet hørselen enn synet. Endret 9. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå