xersess Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har intrykk av at alkohol vil vore verst. hasj. dø no, eller torturet og drept om 3 år? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Torturert og drept om 3 år, ville ikke missa de tre neste. Da får jeg heller tåle litt tortur før døden inntreffer. Tråkke i hundebæsj eller kattebæsj? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hundebæsj, jeg har både hund og katt og etter mine erfaringer lukter kattedritten som oftest verre. Levd et liv uten musikk eller et liv uten filmer og tv-serier? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 uten filmer og tv-serier, uten tvil.. Være feit og trene vær dag uten å bli no tynnere, eller væra drit tynn og ikke klare å legge på seg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Drita tynn og ikke klare å legge på seg. Stebroren min er det, og det virker ikke som noe stort problem. Du kan bare velge en ting å beholde. Du må leve resten av livet uten en av tingene. Internet, eller sex. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ville beholdt sex. Levd uten lagringsplass (harddisker uten noe annet enn det som er HELT nødvendig for å bruke oprativsystem, msn, internett), eller uten internett, msn og andre internettbaserte programmer/onlinespill, men ha uendelig med lagringsplass? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Uten lagringsplass selvsagt. Så lenge jeg har internett er jeg fornøyd. Levd resten av livet uten at det motsatte kjønn eksisterte, eller leve resten av livet uten å kunne høre musikk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) (Uten lagringsplass. Måtte funnet på noe annet å bedrive tida mi med ) Siden jeg var for sen: Leve uten musikk, instinktene kan ikke bekjempes like lett Ikke spise på en uke, men drikke så mye vann du vil eller ikke drikke på 36 timer og spise så mye tørr mat du vil, det vil si for eksempel frokostblanding uten væske osv. Endret 2. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Drikke så mye vann jeg vil på en uke, men ikke spise. Av den enkle grunn at jeg lett drikker meg mett på vann. Urinere gjennom nesen, eller sæde ut av munnen. Begge to resten av livet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sæde ut av munnen, urinerer mye oftere.. Eneste problemet er at man kun kan gjøre noen gravide ved å utføre oralsex på personen Måtte onanere 20 ganger om dagen eller drite 20 ganger om dagen, resten av livet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Drite, tar kortere tid. Du standes på en øy, med saltvann rundt. Ville du tatt med deg et uendelig lager med melk eller ferskvann (gitt at du blir reddet om 2 uker). Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Melk, om jeg ikke hadde fått noe annet. Tror det, om en lite, er mer stoffer å leve på i det. Slipemaskin mot bakhodet eller knærne? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kneet, så ingenting livsfarlig skjer. dø i dag eller dø om 798 år? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dø om 798 år. No way I'm dying today! Da kommer jeg i alle fall til å ha bedre til alt Leve fattig i slummen med to venner eller leve som en greve med to uvenner? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) greve med to uvenner. så lenge eg har musikk, instrument, og diskusjon.no så klarer eg meg! våkne opp på mars å ha 10 minutter igjen å leve (dør av at du blir kvelt det siste minuttet), eller å ikkje våkne opp Endret 2. mars 2008 av xersess Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 blir vel å ikke våkne opp tror jeg. ikke kunne puste med nesa, eller ha 60% hørsel? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ikke kunne puste med nesa. Hørselen min trenger jeg til så mye annet Balltre eller huggorm opp bakenden? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Balltre, det er ikke levende... Vil du ha snabel eller hale? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Balltre, det er ikke levende... Vil du ha snabel eller hale? hale er lettere å gjemme. balansere på en pinne med fallhøyde 1000 meter ned til betong, eller fallhøyde 1,5 mete ned til sultne tigere, der du har sirka 5 prosent sansynlighet for å overleve ved å rømme (gitt at du i det hele tatt faller) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sultne tigere. Ikke at 1,5 meter hjelper så mye, de kan vel fortsatt ta meg selv om jeg ikke faller? Uansett, det er ihvertfall 5% sjangs for å overleve hvis man faller, 1000 meter ned på flat betong er en sikker død. Bli brent levende på et bål, eller gravd ned i bakken og bli spist av maur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå