Gå til innhold

Det beste av to onder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville beholdt sex.

Levd uten lagringsplass (harddisker uten noe annet enn det som er HELT nødvendig for å bruke oprativsystem, msn, internett), eller uten internett, msn og andre internettbaserte programmer/onlinespill, men ha uendelig med lagringsplass?

Lenke til kommentar

(Uten lagringsplass. Måtte funnet på noe annet å bedrive tida mi med :wee: )

Siden jeg var for sen:

Leve uten musikk, instinktene kan ikke bekjempes like lett :)

Ikke spise på en uke, men drikke så mye vann du vil eller ikke drikke på 36 timer og spise så mye tørr mat du vil, det vil si for eksempel frokostblanding uten væske osv.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Sæde ut av munnen, urinerer mye oftere.. Eneste problemet er at man kun kan gjøre noen gravide ved å utføre oralsex på personen :p

Måtte onanere 20 ganger om dagen eller drite 20 ganger om dagen, resten av livet?

Lenke til kommentar

greve med to uvenner. så lenge eg har musikk, instrument, og diskusjon.no så klarer eg meg!

våkne opp på mars å ha 10 minutter igjen å leve (dør av at du blir kvelt det siste minuttet), eller å ikkje våkne opp

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Balltre, det er ikke levende...

Vil du ha snabel eller hale?

hale er lettere å gjemme.

balansere på en pinne med fallhøyde 1000 meter ned til betong, eller fallhøyde 1,5 mete ned til sultne tigere, der du har sirka 5 prosent sansynlighet for å overleve ved å rømme (gitt at du i det hele tatt faller)

Lenke til kommentar

Sultne tigere. Ikke at 1,5 meter hjelper så mye, de kan vel fortsatt ta meg selv om jeg ikke faller? Uansett, det er ihvertfall 5% sjangs for å overleve hvis man faller, 1000 meter ned på flat betong er en sikker død.

Bli brent levende på et bål, eller gravd ned i bakken og bli spist av maur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...