Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet?

 

Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter.

Hva med å lære deg grunnleggende sannsynlighetsregning før du kommer med svada om "sannsynlighetens lover"?

1/0,05 = 20. Hvis jeg har feil så forklar du da.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet?

 

Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter.

Hva med å lære deg grunnleggende sannsynlighetsregning før du kommer med svada om "sannsynlighetens lover"?

1/0,05 = 20. Hvis jeg har feil så forklar du da. NErd

For det første: 1/0,05% = 1/0,005=2000, altså tar det åtte år før du får HIV med din tenkemåte. For det andre funker ikke sannsynlighet på den måten. Den enkleste måten å tenke på er å se for seg at du har 0,05% sannsynlighet hver dag, og den neste dagen er uavhengig av den forrige. Da fordeler sannsynligheten for at du får HIV innen en gitt dag seg etter en normalfordelingskurve (eller en Gauss-kurve). Sannsynlighetens lover sier INGENTING om at du får det en gitt dag.

Lenke til kommentar

bare burger å brus eit år kan du fint dø av. ingen tann puss overlever du ganske fint så lenge du eter sunt nokk :) Altså: ingen tannpuss på meg

 

valkyria, det veit eg ikkje, har ikkje følt noke behov for å poste andre steder enda. savner litt prog og pink floyd tråden kanskje :p

 

sex med ei geit eller ei katt?

Endret av xersess
Lenke til kommentar

ei geit. tipper at hølet på katta er litt for lite :/ dessuten er det sikkert veldig greit om det du skulle ha sex med, klarte å stå selv...

 

du er strandet på en liten øy, med ferskvann rundt. Det er for kalt til å svømme fra det, og det lite sansynlig at du blir reddet. Ville du hatt med deg 1 deilig dame som var villig til å gjøre hva du vil + 12 sandwich, eller 12 deilige damer som ville gjort hva du ville, og 1 sandwich?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
ei geit. tipper at hølet på katta er litt for lite :/ dessuten er det sikkert veldig greit om det du skulle ha sex med, klarte å stå selv...

 

du er strandet på en liten øy, med ferskvann rundt. Det er for kalt til å svømme fra det, og det lite sansynlig at du blir reddet. Ville du hatt med deg 1 deilig dame som var villig til å gjøre hva du vil + 12 sandwich, eller 12 deilige damer som ville gjort hva du ville, og 1 sandwich?

 

Svarer på spørsmålet til: r2d290

 

Eg ville hatt med meg 1 deilig dame og 12 sandwich'er. Litt meir slitsomt med 12 damer og ein kan fort bli litt svolten med 1 sandwich. betre med 1 dame på ei øde øy, meir på ho. :)

 

onanert George W. Bush, eller blitt lam frå magen og ned. ?

Endret av MrBirken
Lenke til kommentar

Hvis man kutter akillesen vil sena sprette opp i beinet ditt som en spent strikk og volde stor skade i beinet ditt. Man kan ikke lenger gå.

 

Jeg tar lillefingern min på høyre hånd (er skjeivhent) i et kraftig hugg. Trenger de andre mer enn den. Dessuten har jeg hørt at det å kutte av seg fingern ikke er så vondt, som å kutte av andre lemmer.

 

Ruse seg på alkohol eller hasj hver dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...