SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) 0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet? Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter. Hva med å lære deg grunnleggende sannsynlighetsregning før du kommer med svada om "sannsynlighetens lover"? 1/0,05 = 20. Hvis jeg har feil så forklar du da. Endret 26. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet? Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter. Hva med å lære deg grunnleggende sannsynlighetsregning før du kommer med svada om "sannsynlighetens lover"? 1/0,05 = 20. Hvis jeg har feil så forklar du da. NErd For det første: 1/0,05% = 1/0,005=2000, altså tar det åtte år før du får HIV med din tenkemåte. For det andre funker ikke sannsynlighet på den måten. Den enkleste måten å tenke på er å se for seg at du har 0,05% sannsynlighet hver dag, og den neste dagen er uavhengig av den forrige. Da fordeler sannsynligheten for at du får HIV innen en gitt dag seg etter en normalfordelingskurve (eller en Gauss-kurve). Sannsynlighetens lover sier INGENTING om at du får det en gitt dag. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 tror jeg skulle klart meg uten pc i et år, dersom jeg får bruke den til hva jeg vil på skolen. dø av kulde eller varme (gitt at du lever med kulden/varmen i 3 timer før du dør)? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 kulde. det sies at før man dør av kuldesjokk føler man seg varm og god glemme alt du har lært siden barneskolen, eller glemme alt du har lært FØR barneskolen? (sett at du aldri kan lære det igjen) Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kulde er den beste måten å dø på faktisk. Ikke sex på en måned eller Ikke alkohol på 8 måneder. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ikke alkohol på 8 måneder (gitt at jeg hadde hatt en å ha sex med :/). neste person svarer på valkyria! Endret 26. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 vis du glemmer ALT fra før barneskulen så vil ein ikkje skjønt driten av det man har lært etter barne skulen, kunne heller ikkje snakket. så glemme alt etter barneskulen helst Ingen msn eller ingen sms? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 sms. kan ringe om det er noe Kappe av ballene eller penis? OT: xersess, hvor lenge har du tenkt å beholde 1337 innlegg? ^^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 BAllene, hva skulle jeg brukt penis til uten? og selvom man ikke kan forplante seg kan man vel ha sex? am i right? Bæsj på tissen eller tiss i bæsjen? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 tiss i bæsjen. lettere å få ut igjen (vil jeg tro). et år uten å pusse tenenne, eller 1 år der du lever på bare burger og brus? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) bare burger å brus eit år kan du fint dø av. ingen tann puss overlever du ganske fint så lenge du eter sunt nokk Altså: ingen tannpuss på meg valkyria, det veit eg ikkje, har ikkje følt noke behov for å poste andre steder enda. savner litt prog og pink floyd tråden kanskje sex med ei geit eller ei katt? Endret 26. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) ei geit. tipper at hølet på katta er litt for lite :/ dessuten er det sikkert veldig greit om det du skulle ha sex med, klarte å stå selv... du er strandet på en liten øy, med ferskvann rundt. Det er for kalt til å svømme fra det, og det lite sansynlig at du blir reddet. Ville du hatt med deg 1 deilig dame som var villig til å gjøre hva du vil + 12 sandwich, eller 12 deilige damer som ville gjort hva du ville, og 1 sandwich? Endret 27. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 tiss i bæsjen. lettere å få ut igjen (vil jeg tro). et år uten å pusse tenenne, eller 1 år der du lever på bare burger og brus? Lol så du vil heller bli tatt i rumpa (av en mann) enn å ta noen i rumpa(mann eller kvinne) tihi Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 vel, tiss har jo to betydninger da... 1: penis til en mann 2: væsken som kommer ut av penis jeg tenkte på 2... Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) ei geit. tipper at hølet på katta er litt for lite :/ dessuten er det sikkert veldig greit om det du skulle ha sex med, klarte å stå selv... du er strandet på en liten øy, med ferskvann rundt. Det er for kalt til å svømme fra det, og det lite sansynlig at du blir reddet. Ville du hatt med deg 1 deilig dame som var villig til å gjøre hva du vil + 12 sandwich, eller 12 deilige damer som ville gjort hva du ville, og 1 sandwich? Svarer på spørsmålet til: r2d290 Eg ville hatt med meg 1 deilig dame og 12 sandwich'er. Litt meir slitsomt med 12 damer og ein kan fort bli litt svolten med 1 sandwich. betre med 1 dame på ei øde øy, meir på ho. onanert George W. Bush, eller blitt lam frå magen og ned. ? Endret 28. februar 2008 av MrBirken Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Onanert Bush selvfølgelig.. Vil heller ta i en annen mannetiss enn å være ødelagt for resten av livet. Dø når du er 30 år eller leve til du blir 1000 år++? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 er vel ikke så ille å leve til du er 1000 år, så lenge du er fysisk frisk. Da er det selvsagt forutsatt at aldringsprosessen går deretter, så man slipper å være "100 år gammel" i 900 år. bli frastjålet alt du eier og har, eller sitte i fengsel i 8 år? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Bli frastjålet alt jeg eier. Frihet > Jordlige eiendeler. Alzheimers eller megakraftig Parkinsons? Endret 28. februar 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Parkinsons. Bestefaren min døde nettopp av Alzheimers, og på slutten var han ikke noen atlet akkurat. Han snakket heller ikke eller noe. Helt forferdelig. Skjære av en finger eller akillesen? Sløv kniv. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis man kutter akillesen vil sena sprette opp i beinet ditt som en spent strikk og volde stor skade i beinet ditt. Man kan ikke lenger gå. Jeg tar lillefingern min på høyre hånd (er skjeivhent) i et kraftig hugg. Trenger de andre mer enn den. Dessuten har jeg hørt at det å kutte av seg fingern ikke er så vondt, som å kutte av andre lemmer. Ruse seg på alkohol eller hasj hver dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå