chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ha abstrakt jazz eller techno på øret for resten av livet? Techno, definitivt. Fet musikk . Litt lite melodiøs, men bedre enn jazz. Miste alt håret eller bli knall hvit på hud og hår resten av livet? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Miste alt håret, vokser jo ut igjen. La den personen du liker best på hele jorden dø, eller la 42 millioner ukjente dø? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Står jo faktisk miståe håret resten av livet, eller var ihvertfall min intensjon å få frem. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, fortsatt. Bedre å være flintskalla enn albino xD Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 i alle fall ikkje 42millioner. blir nok det første. så skjølvmord next. miste hørselen eller smaksevnen(inkludert luktesansen)? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Tror jeg hadde valgt å miste hørselen, alt for mye god mat å smake på. Krype gjennom en 100 meter lang gang, fylt med glava og 30 grader luft-temperatur, eller 100 meter med tett tornekratt. Begge skal utføres naken, forresten. Endret 14. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Trur jeg ville valgt glava. Greit nok at det irriterer, men jeg har ikke lyst på en opprevet kropp. Hehe. vært uten datamaskin eller mobil resten av livet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Mobil. Det at jeg er medlem på Hardware.no burde være grunn nok Miste synet på ett øye, eller miste kontroll over en arm? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Miste synet på et øye, tryggere enn og ikke ha kontroll over en arm. Edderkopphender eller Biehender. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Edderkopphender :/ Vinter eller sommer resten av året? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sommer så klart. Da kan man spankulere rundt uten undertøy ... Pedofil eller Nekrofil? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nekrofil, da skader man i det minste ingen. Miste postcounten på forumet eller måtte skrive en svært flau, uanonym tråd under seksual og samliv? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nekrofil, da skader man i det minste ingen. Miste postcounten på forumet eller måtte skrive en svært flau, uanonym tråd under seksual og samliv? Skrive en svært flau uanonym tråd under seksual og samliv. Det er jo bare gøy og drite seg ut. Røyke pipe eller cigar Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Cigar. Pipe syntes jeg personlig er verre, og cigar er bare digg. 0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Offtopic, men så noen skrev å skyte seg gjennom fot eller arm med spikerpistol Det gjør faktisk ikke så veldig vondt pga det går så fort Blør noe jævlig da men... Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet? Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter. Ok ny: Vri benet 360 grader rundt eller armen 360 grader rundt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Armen - gror fortere Drikke x liter vann og bli nektet dobesøk på 24 timer(vil sannsynligvis gi deg store interne skader), eller nektet drikke på 24 timer(ekstrem dehydrering=interne skader). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Nektet dobesøk, med mindre det er snakk om å slå knute på snoppen. Tisse i buksa osv osv . Drikke kun cola som drikke i en måned (minst 3 liter/dagen) , til alle måltider osv osv eller spise kun salat med mye og fet dressing på i en måned? Endret 26. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nektet dobesøk, med mindre det er snakk om å slå knute på snoppen. Tisse i buksa osv osv . Drikke kun cola som drikke i en måned (minst 3 liter/dagen) , til alle måltider osv osv eller spise kun salat med mye og fet dressing på i en måned? Cola selfølgelig, er ikke noe fan av feite salatdressinger. Dessuten hadde ikke jeg blitt lei av colaen, det går bare ikke. Ikke bruke pc på 1 år, bortsett fra til jobb/skole? Ikke tilfredstille seg selv seksuelt/bli tilfredstilt seksuelt av noen andre på 1 år? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 0.05% sjangse for HIV hver dag, eller skjønnsvorter for resten av livet? Hvis sjansen er 0.05 hver dag, så vil man etter sannsynlighetens lover få det hver 20dag. Velger skjønnsvorter. Hva med å lære deg grunnleggende sannsynlighetsregning før du kommer med svada om "sannsynlighetens lover"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå