Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mystisk hevelse i leppa.

uberkvaal

Anbefalte innlegg

Heisann.

Var igår på Peppe's og spiste pizza sammen med noen venner. Etterhvert kjente jeg at innsiden på leppa mi plutselig begynte å hovne opp. Hevelsen ble bare større og større og større, helt til at innsiden av leppa, hvor hevelsen var, hang uttafor leppa mi. Gjorde faktisk ikke noe særlig vondt, bare var litt ubehaglig og svei litt. Etter kanskje en time gikk hevelsen nedover. Idag er den helt borte.

Må også legge til at det er jeg legger snusen at hevelsen var, men hadde ikke snust på en stund da hevelsen inntraff.

Så det jeg da lurer på er om noen kanskje vet hva som hendte? Kan det være at pga snusinga har jeg små sår hvor det kanskje kom inn pepper, men det kan ikke skape en så stor hevelse, og det i tilleg hadde gjort vondt, noe jeg ikke fikk.

Så tips om hva det var, og hvordan jeg kan forhindre det neste gang ville vært flott.

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Jeg bruker å få det hver gang jeg spiser, men det kan være fordi jeg tar meg en snus etter mat^^, ta blodprøve hos legen så finner de nok "fort" ut hva det er.

Hvis det hadde vært et åpent sår og du hadde fått noe sterk mat der, så tviler jeg på at det bare hadde svidd litt. Mener de testet på mythbuster å sprøyte noe sterke greier inn rett under huden. Det var visst ren tortur ifølge Savage.

Endret av Solid Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...