Gå til innhold

blir harddiskene formatert ved installering av vista?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har et annet OS'intallert på harddisken din (f.eks XP) må du nok formatere den for å få installert Vista ja. Nytter ikke med 2 OS på 1 disk

 

-MK-

 

Ehm, det stemmer da ikke helt? Går fint an å ha dual-boot og omså trippel-boot om man vil det. Må bare endre partisjonene litt, f.eks. med Partition Magic eller noe sånt. Skulle mene at Vista har en medfølgende enkel bootmanager hvis man velger å installere ved siden av XP (men er ikke sikker).

Lenke til kommentar
Ehm, det stemmer da ikke helt? Går fint an å ha dual-boot og omså trippel-boot om man vil det. Må bare endre partisjonene litt, f.eks. med Partition Magic eller noe sånt. Skulle mene at Vista har en medfølgende enkel bootmanager hvis man velger å installere ved siden av XP (men er ikke sikker).

 

er klar over dette. Allikevel valgte jeg å svare som jeg svarte pga måten trådstarter stilite spørsmålet på. No disrespect, men helt ærlig så virka det ikke som han altfor mye peiling på PC, og jeg tror ikke trådstarter er veldig interressert i å ha 2 OS på sin harddisk. Folk som er interressert i å ha 2 OS har gjerne peil, etter mine erfaringer....

 

Men jeg har tatt feil før, og kan godt hende jeg gjør det igjen :D

 

-MK-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...