MyBigMouth Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei. La nettopp ut kameraet mitt på finn, men lurer litt på en ting. Annonsen kan sees her; *bortredigert* Det jeg lurer på om prisen er god, både for meg, og kjøper. Har drevet å regnet litt, men vet ikke hvor mye som er vanlig å trekke fra på brukt utstyr når det gjelder kamera. Hva mener dere? ModEdit: Spør gjerne om prisvurdering, men ikke legg ut link til annonser her. Utstyret det er snakk om er som følger: Sony A100 Sony 18-70 3.5-5.6 Sony 75-300 4.5-5.6 Minolta 50mm 1.7 Sigma 24-70 3.5-5.6 (Nytt, kommer med original emballasje)| Sony Flash ledetall 36 JP Superforsikring Endret 12. januar 2008 av Aetius Lenke til kommentar
serum07 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg mener nå at du er en luring jeg, he he . Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Og hva legger du i det? De som ønsker å være saklig kan jo gjerne gi en tilbakemelding på prisen... Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er absolutt en god pris det der, i alle fall for kjøper. Du bør vurdere å legge ved et lite minnekort også, slik at kjøper kan begynne å ta bilder med en gang. Får jeg spørre hvorfor du har byttet til Nikon D300? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det er absolutt en god pris det der, i alle fall for kjøper. Du bør vurdere å legge ved et lite minnekort også, slik at kjøper kan begynne å ta bilder med en gang. Får jeg spørre hvorfor du har byttet til Nikon D300? Kan gjerne begynne men det vil ta lang tid. Long story short; A100 er ikke et spesielt godt utviklet kamera. Det bærer preg av at det er første forsøk fra sony sine side(merk) på å lage noe i denne duren. God pris ja, ihvertfall for kjøper? Hvor mye kan jeg justere den opp? Har et 1 gb kort her jeg ikke bruker, så det kan jeg sikkert legge ved på en måte.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke driv med kjøp og salg her. Ta det på PM. Lenke til kommentar
serum07 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og hva legger du i det? De som ønsker å være saklig kan jo gjerne gi en tilbakemelding på prisen... Det jeg la i det er at du leder folk rett inn på din anongse på FINN , som forøvrig er redigert bort i dag . Ikke mere en det. Ha en fin dag . Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ville ha sagt 4-5k for alt sammen. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Foreslår at du tar høystbydende, men det er nok vanskeligere å selge et Sony kamera enn et Nikon, i alle fall på finn.no. Prøv foto.no også, og bruktmarked.no. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke gikk for Sony A700, så hadde du sluppet å begynne helt fra begynnelsen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Foreslår at du tar høystbydende,men det er nok vanskeligere å selge et Sony kamera enn et Nikon, i alle fall på finn.no. Prøv foto.no også, og bruktmarked.no. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke gikk for Sony A700, så hadde du sluppet å begynne helt fra begynnelsen. Det ligger ute på foto.no også. Legger det ut på bruktmarked etterpå Hadde mine grunner for å gå for Nikon. Følte egentlig at gleden med å fotografere døde mer og mer ut med a100. Aetius: Greit, men grunnen til at jeg linket til annonsen var at bildene har endel å si i sånne tilfeller. Når det er sagt ligger det vell også linker til ting på hjelp til kjøp og salg av datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå