Kaierik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Har nettopp bestilt meg Mobildeal Kontroll abonnement som virker meget rimelig og oversiktlig. Jeg hadde tidligere abonnement hos telenor og føler meg nesten litt lurt. Utrolig hvor store forskjeller det er på pris på de forskjellige abonnementene! Problemet er at mange av operatørene lager nye abonnementer istedenfor å senke prisene på eksisterende. Det er takken for å være lojal kunde. ## redigert av ilpostino ## Endret 21. januar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvilket abo er det du snakker om her? mobildeal kontroll? noe nytt eller? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Mobildeal.no - 3000 minutter inkludert. Men du må betale startavgift på samtaler, samt kostnader for sms og mms. 279 kroner i etablering og 120 kroner for portering av nummer og simkort. De er en underleverandør av Network Norway ifølge websidene. Mer info på Mobildeal sine hjemmesider. Ok tilbud i grunn.. Legg også merke til at trådstarter ble medlem i dag, litt snikreklame? Endret 12. januar 2008 av hsds Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så går det en mnd. så får du en tekstmelding om at du har 14 dager på deg og portere for de er konkurs eller kjøpt opp. Ellers så det jo greit ut Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke sett mobildeal.no før, holder meg unna dem som ikke er å finne på telepriser.no. Det er jo lov å være ny på dette forumet uten å bli mistenkeliggjort med en gang, men dette "lukter" reklame. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke sett mobildeal.no før, holder meg unna dem som ikke er å finne på telepriser.no. Det er jo lov å være ny på dette forumet uten å bli mistenkeliggjort med en gang, men dette "lukter" reklame. Enig. *rapportert* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen av telefonprisene er høyere enn hva du må betale andre steder, men sånn er verden. Det som er mer tvilsomt er at jeg ikke finner prisene til norske nummer som begynner med 0 eller 8. Her er det ofte mye snusk. Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tja.. hos netcom får du samme deal med 3000 minutter for 250.. og når de faktisk tar ekstra for innmelding og portering så er det vel ganske så uaktuellt.. Kan ikke si jeg ble VELDIG imponert. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tja.. hos netcom får du samme deal med 3000 minutter for 250.. og når de faktisk tar ekstra for innmelding og portering så er det vel ganske så uaktuellt.. Kan ikke si jeg ble VELDIG imponert. Men den dealen hos Netcom er kun tilgjengelig som bedriftsabonnement, mobildeal.no gjelder for privatpersoner. Lenke til kommentar
crhansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det ser ut til at mobildeal-no har vært operativt i ca et halvår. Fant disse sidene da jeg googlet mobildeal.no: http://bestdeals.diskusjoner.com/post16.ht...forum=bestdeals http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=834172 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Operatørbytte i ett ord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Operatørbytte i ett ord! Nå er både du og jeg off topic. Jeg har samme mening som deg om orddeling, likevel oppdager jeg at jeg deler ord når jeg skriver, og så må jeg sette dem sammen når jeg leser korrrektur. Men, please, ikke flere kommentarer til dette. Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 betyr det at jeg for å få netcoms tilbud må ha et org.nr? men 3000 minutter for 360 er da ikke så ikke,selv om netcom er billigere på pris ligger det jo andre kriterier til grunn der.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med frivenner eller hva det heter? Ring så mye du vil til alle netcom kunder for 30 kroner eller hva det er. Fikk dette akkurat selv, så gjenstår å se hvor mye jeg bruker det, i første omgang har det blitt mye meldinger (fritext abbonementet til Netcom, med frivenner saken ) Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Virker veldig som reklame, ja. Særlig fordi trådstarter sammenligner med Fri 60 (akkurat som om Telenor ikke har andre billigere abonnement) akkurat slik som "useriøse" selskap pleier å gjøre. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Operatørbytte i ett ord! Nå er både du og jeg off topic. Jeg har samme mening som deg om orddeling, likevel oppdager jeg at jeg deler ord når jeg skriver, og så må jeg sette dem sammen når jeg leser korrrektur. Men, please, ikke flere kommentarer til dette. Jeg er egentlig enig med deg. Men det var min eneste fornuftige reaksjon der og da på denne "reklamen" for mobildeal. Virker merkelig at dette ikke blir stoppet. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne trådstarteren driver definitivt reklame for et produkt som de færreste vil tjene på å ta i bruk. En annen tråd om samme selskap ble fjernet i forrige uke... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 førsteposten er redigert da det er mistanke om ulovlig snikreklame. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvor mange ringer egentlig så mye som 50 timer i mnd? Et greit nok tilbud, bortsett fra svindleriet med etablering og portering. Men en må se det i forhold til sitt eget forbruk, og ikke se seg blind på tilbud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå