veluci Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er det ett bra spill??? kjøpte det idag, men så hørte eg att det var dårligt, så lurer på og bytte det i ett annet spill kanskje Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er det ett bra spill??? kjøpte det idag, men så hørte eg att det var dårligt, så lurer på og bytte det i ett annet spill kanskje DRITT spill, har kommet så mange andre bra spill i fjor, så ja ikke velg det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er det ett bra spill??? kjøpte det idag, men så hørte eg att det var dårligt, så lurer på og bytte det i ett annet spill kanskje DRITT spill, har kommet så mange andre bra spill i fjor, så ja ikke velg det. Kunne ikke sagt det bedre. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 er det ett bra spill??? kjøpte det idag, men så hørte eg att det var dårligt, så lurer på og bytte det i ett annet spill kanskje DRITT spill, har kommet så mange andre bra spill i fjor, så ja ikke velg det. oki. da bytter eg det, men noen forslag i hvilket eg skal bytte det i??? litt utdatert når det gjelder spill nå til dags... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Les Gamer.no sin anmeldelse av spille her. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvilken konsoll kjøpte du det til ? Lettere å anbefale noe ant til deg da Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 dette er jo microsoft avdelingen, så gjett:P Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Microsoft windows xp/vista eller x360. Er faktisk 3 forskjellige "konsoller" det Endret 12. januar 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 det er på 360 eg har det Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg kjøpte spillet igår, det er jo alltid spennende å spille nfs spillene synes jeg uansett hva andre synes så må man spille det selv, med meg så har nfs spillene blitt en tradisjon! no one gets away! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg syns det er et helt ok spill jeg, men dårlige menyer osv. Driftingen er gøy og dragsne er enda gøyere! Men ville heller byttet til Pgr 4 "Projekt Gotham Racing 4" Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Beste emnetittelen også PGR4 er bra Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Microsoft windows xp/vista eller x360. Er faktisk 3 forskjellige "konsoller" det Dette er jo konsoll-delen, det finnes egen pc-del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå