Lifeform Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, Noen som har peil på om det snart kommer noe oppfølger til Sony Ericssons K850i? Er i hovedsak tastene pluss at Nokia N82 har bedre kamera som gjør at jeg er litt i tvil på om jeg skal ha denne nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 K850i har jo nesten akkurat kommet på markedet og hvis Sony Ericsson skal ha samme tempo vil man nok se en 5 mp i løpet av 2. kvartal, men en oppdatering kommer nok tidligst på sensommeren/høsten vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 K850i har jo nesten akkurat kommet på markedet og hvis Sony Ericsson skal ha samme tempo vil man nok se en 5 mp i løpet av 2. kvartal, men en oppdatering kommer nok tidligst på sensommeren/høsten vil jeg tro. Hei, Ser du har denne? Er du fornøyd med knappene? Softwaren akkurat lik som på K800, K750 osv? Hvor fornøyd er du totaltsett med mobben ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En av de bedre fra Sony Ericsson jeg har/har hatt. Kun K750i som har vært bedre (når den kom på markedet). Mobilen er kjempebra. Touchknappene fungerer fint, menymessig og programmer ellers er likt som vi kjenner fra før av, men den er litt tjukkere enn før. En del skyldes sikkert kameraet. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 En av de bedre fra Sony Ericsson jeg har/har hatt. Kun K750i som har vært bedre (når den kom på markedet). Mobilen er kjempebra. Touchknappene fungerer fint, menymessig og programmer ellers er likt som vi kjenner fra før av, men den er litt tjukkere enn før. En del skyldes sikkert kameraet. Ok Får se hva jeg gjør her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå