Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med routeren

Anbefalte innlegg

Vi sliter noe så inni hampen.

Plutselig for to dager siden kom vi oss ikke inn på et par internettsiden som jeg MÅ inn på hver dag. En er en plass jeg annonserer, en annen er min egen butikk. Vi bruker en router og har trådløs nett. Ingen av maskinene våre kom seg inn på disse websidene. Når vi koblet den ene maskinen direkte på nettet utenom routeren så kom vi oss inn på disse sidene. Vi har aldri hatt dette problemet før (har hatt denne løsningen i flere mnd). Så kjøper vi en ny router (siden jeg har vista og har hatt litt problemer med den og den andre routeren)og alt fungerer fint-fint. Bortsett fra at nå fungerer ikke den trådløse printeren :nei: Mens vi holder på å lete etter problemet med den så skjer det igjen, bare et par timer etter den nye routeren er på plass: Vi kommer oss plutselig ikke inn på disse nettstedene. Noen som har peiling på hva i alle dager som er galt ?!

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som driver å laster ned noe eller seeder? Det kan kreve så mye av routern at den gir seg. Er alle portene åpnet? Er det bare du som har problem med skriveren? Det er mange ting som fungerer med xp som ikke fungerer med vista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...