MooseOnTheRun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei! Har ikke hørt om noe om at mna kan det men siden den har det burde det da gå? Hadde vært veldig greit... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei! Har ikke hørt om noe om at mna kan det men siden den har det burde det da gå? Hadde vært veldig greit... Dette kunne jeg også vært ute etter, jeg prøvde en gang å sjekke om PS3-en fant Mac-en min (eller om Mac-en fant PS3-en) men det gjorde den ikke. Hvis noen vet om en måte å gjøre dette på, så er jeg veldig interessert i å vite det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du kan koble deg opp mot nettverket i huset, så bruker du PC-en som filserver gjennom den nyeste Media Player. (Jeg har brukt dette på vista) og du kan da hente ting fra maskinen. Enten gjennom det trådløse nettverket eller kablet tilkobling. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du kan koble deg opp mot nettverket i huset, så bruker du PC-en som filserver gjennom den nyeste Media Player. (Jeg har brukt dette på vista) og du kan da hente ting fra maskinen. Enten gjennom det trådløse nettverket eller kablet tilkobling. Er klar over dette, men det kunne jo bli en del lettere hvis du bare kunne sende via Bluetooth, særlig for oss Mac-brukere som ikke kan bruke Windows Media Player som server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå