Bjonnar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg monterte et 300W sluttrinn fra biltema, det ble lyd, men ikke noen merkbar forskjell. Jeg skulle ta det ut igjen, og starta med å dra ut minus ledningen fra inngangen (high-level) mens alt var på og det var lyd. Da ble det plutselig skikkelig bra lyd, uten at jeg på noen måte kan skjønne hvordan dette kan gå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva har du koblet til forsterkeren? Sub eller høyttalere? Er jo rart at det i det hele tatt ble lyd når du trekker ut den ene signalkabelen.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Han skriver at han koblet ut den ene minus ledningen fra HIGH input, så da har han vel ikke phonokabel?? Uanset, så er noe koblet feil... ikke det at du vil få noen veldig økning i effekt med den forsterkeren, den gir vel knapt nok det en bra spiller gjør Lenke til kommentar
Bjonnar Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg brukte en høytalerutgang fra spilleren som jeg koblet til high-level ingangen på forsterkeren, ja. Ikke rca, phono, rød/hvit eller hva du liker å kalle det. Er det mulig det skyldes en form for jodfeil? Kan det være skadelig for et eller annet? Høytaleren som er koblet til er en vanlig høytalerkasse med bass, mid og diskant Endret 13. januar 2008 av Bjonnar Lenke til kommentar
espenal Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kan høres ut som om du har surra med pluss og minus et sted (sansynligvis på high input...men kan også være ut til høytalerene) sjekk en gang til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå