Nemesis90 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heisann jeg sitter på Windows XP 64bit Dette er vel 5 gangen jeg skriver her pga jeg har trøbbel med XP loading, det som skjer at at Hardisken jobber så mye at jeg nesten får vondt i øra etter Load screen i XP, der man skriver inn brukernavn osv.. Kommer meg inn i XP, men tar tid..alt for lang tid.. Sjekker Error lista, der står det en Error som dette: The NVIDIA Display Driver Service service failed to start due to the following error: The system cannot find the file specified. For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Greit nokk, prøvd og Reinnstalere Skjermkort driveren, uten noe flaks.. Det hele startet med Ntune Som var et problem, alltså at XP hang seg opp, så gikk jeg inn i prosseser og skrudde av Ntuneservices.exe , plutselig kom alt på! men jeg valgte og avinnstalere ntune, så har ikke noe mer problemer med det. Kjører en Raptor X150 gig, på OS.. den bråker ja, men den er Rask når windows virkelig vil være kompis med den, noe som er skjeldent. jeg har vurdert og bytte til Vista, men ja jeg kjøpte pcen for rundt 4 uker siden, og er kjipt at jeg har blåst av 1300 kr++ på XP 64 bit, og at det kanskje er årsaken til alle problemene, at XP er ustabilt. Har lest litt på nettet angående den erroren, og klarer ikke helt og finne noen som har helt lik error som meg, er gamle forum poster helt tilbake til 2005.. ^^ Jeg har også scannet for virus,spy ware. og pcen er helt clean, kjører ikke masse dritt programmer i starten, og jeg har prøvd og bruke microsoft bootvis, uten noen store forbedringer^^ Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå