bechen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei. jeg trenger en ny mobil, siden jeg har hatt Siemens MC60 i 4 år, før den nå sluttet å fungere. Det er to telefoner jeg har blitt "forelsket" i. Det er Neonode N2 og Iphone. Begge virker som gode mobiler, men N2 er litt dyrere i forholde til Iphone. Men med Iphone må jeg låse den opp. Hva anbefaler dere? det hadde vært fint vis dere skiver hvorfor dere anbefaler den i forhold til den dere ikke anbefaler. Endret 12. januar 2008 av bechen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Vel, jeg har ikke prøvd N2, men jeg har hatt iPhone i litt over en uke og sålangt er jeg strålende fornøyd. Den er litt tregere å skrive sms med, og har ikke like god batteritid som min forrige tlf, SonyEricsson W880, men til gjengjeld så har den en utrolig bra skjerm, touch opplegget fungerer veldig bra syns jeg, og den oser jo kvalitet så det holder, med ripefritt glass og resten i aluminium.. Og når du har jailbreaket den så er det ganske mange tøffe programmer og spill du kan legge inn. Den er og overlegen når det kommer til internett på mobil. Endret 12. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 At iPhone er billigere? Joa.. men må nok leite litt før du finner den stort billigere, også må du nok kjøpe sånnt rart simkort for å ringe med den.. Tror det simkortet koster 550 spenn eller no.. Så prisene blir nok ganske like.. Har ikke prøvd Neonode N2 så mye, men den er innmari morsom å trykke på =D Tror den registrerer hvor du trykker med no infrarødt eller no langs kanten, også vigrarer den som et lite "knepp" eller dunk når du trykker på den på en måte.. Den er veldig liten, så sånn sett en fordel.. iPhone er jo ganske stor. Jeg anbefaler deg å prøve N2 i butikken, f.eks. Elkjøp pleier å ha en man kan prøve til utstilling, med USIM. Også kan du prøve en iPod Touch hvis du ikke kjenner noen med iPhone. De to er ganske så like.. Hva skal du bruke telefonen til? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neonode N2 har 9 infrarøde laserer som går rundt kantene i telefonen, det er disse laserene som oppdager hvor du trykker. Lenke til kommentar
bechen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, det jeg skal bruke mobilen til er først og fremst som en mobil, der jeg skal bruke mest til å sende meldinger og ringe, men jeg har også lyst til å ta ok bilder med den, se filmer på ca. 30 min, og høre på musikk. jeg skal ha den med meg overalt, og jeg vil derfor at den skal føles solid ut. takk for infoen sålangt Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Okey.. Hvis du skal se på film på den er nok ikke akkurat den bittelille skjermen på noeonode den beste å se på.. Lenke til kommentar
bechen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Okey.. Hvis du skal se på film på den er nok ikke akkurat den bittelille skjermen på noeonode den beste å se på.. det var det jeg også tenkte, men Iphone er så stor, at den virker upraktisk å ta med seg... eller bare ser den så stor ut ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Iphone 11.5x6.1x1.1 135gram Neonode N2 7.7x4.7x1.47 60gram Så iphone er ganske mye større. Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 iPhone er større en en vanlig telefon, men det er jo phet skjerm på den da! (Men den er da noe samme størrelsen som HTC Tytn ii telefonen, men iPhone er litt tynnere) Har hatt den i 1 1/2 uke nå og blir bare mer å mer glad i den.. (rask, elsk å se filmer på når man er på bussen(ble positivt overasket over hvor bra kvalitet det ble på filmene), surfe internett, høre musikk osv..) Mange kjekke applikasjoner man kan installere!. Jeg har ingen erfaring med N2, så vil ikke uttale meg om den heller, men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min iPhone. Var litt ekkelt å skrive på skjermen de første timene, men det kommer seg raskt og blir vant med det.. Ønsker du mer erfaringer så si fra. Lykke til med valget:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå