hokuspokus111 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mitt nye Silverfox 3-kanals innendørs-helikopter(http://globy.no/productview/20027352/9) gikk plutselig rett opp i taket og noe knakk. Det var helt nytt og jeg fikk det den dagen dette skjedde. Det jeg lurer på er om jeg kan få byttet den eller må jeg fikse på den selv? Håper på svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvis du mener at det gjorde det av seg selv, og det som skjedde ikke har noe med hvordan du styrte det å gjøre vil jeg anta det, men isåfall er det nok en kjent sak, hvis det bare er du som har gitt for mye gass tror jeg neppe det er en garantisak Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bilde? hva knakk. hvorfor startet du opp inne? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bilde? hva knakk.hvorfor startet du opp inne? er et innendørs helikopter Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mitt nye Silverfox 3-kanals innendørs-helikopter(http://globy.no/productview/20027352/9) gikk plutselig rett opp i taket og noe knakk. Det var helt nytt og jeg fikk det den dagen dette skjedde. Det jeg lurer på er om jeg kan få byttet den eller må jeg fikse på den selv? Håper på svar! Hei,når fjernstyrte ting krasjer,så må man dekke dette selv...vil tro at det er innstillinger og justeringer man må gjøre før man "fyrer det opp" helikopteret. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Se bilde: Men det bare tok av i full gass uten at jeg rørte kontrollen og det er ikke noe innstillinger som er feil... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan høres ut som du har skrudd på strømmen og sånt til helikopteret før du skrudde på kontrollen. Og da vil du ikke få noe igjen for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå