kenny77 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har fått stopp på bilen.. Bilen stoppet opp etter ca 3-4 minutter i går og får nå ikke start igjen. Har strøm på bilen og den starter ved bruk av startgass. Har sjekket pluggene etter at jeg har prøvd å starte opp og dem er ikke våte. Fikk låne 2 relle av Møller som jeg har testet, ene var visst til bensinpumpa men ble ikke bedre når jeg prøvde denne. Testet også et annet relle (posisjon 4 i sikringsboksen, noe med styring av et eller annet...) men hjalp heller ikke. Hører ikke noe during fra bensinpumpa når jeg vrir på tenningen. Tok løs den ene slangen som er koblet til toppen der strømmen til bensinpumpa er koblet til (i bagasjerommet på bilen). Var merket med en utgående pil der slangen var koblet til. Så prøvde jeg å starte bilen men kom ikke noe bensin ut fra hverken slangen eller fra nippelen der denne slangen var koblet til. Har ikke målt spenningen inn til bensinpumpa men det er vel neste skritt. Noen som har en ide om det er pumpen eller om det er noe annet jeg må sjekke? Pumpa koster 3800 kr hos møller så jeg håper det er noe annet som er defekt.... Charles Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bensinpumpen skal gå i noen sekunder når du vrir på tenningen. Hvis den ikke gjør det så er den defekt. Du får pumpe på Biltema eller noen av de andre hvis du ikke vil gå for originalt. Lenke til kommentar
kenny77 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Bensinpumpen skal gå i noen sekunder når du vrir på tenningen. Hvis den ikke gjør det så er den defekt. Du får pumpe på Biltema eller noen av de andre hvis du ikke vil gå for originalt. Det var bensinpumpa. Kjøpte en orgianl pumpe den for 1900 kr på Norsk Bildelsenter på Lier. Halv pris av det VW skulle ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå