snowflakes Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) hvilken av Sony Ericsson w810i og Nokia 6110 navigator har best kamera? Endret 12. januar 2008 av snowflakes Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hvilken av Sony Ericsson w810i og Nokia 6110 navigator har best kamera? Ingen av dem har vel noe råbra kamera.... selv har jeg Navigatoren og den er konge! Kanskje ikke helt telefonen for dem som tekster dagen lang.... Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Etter å ha tatt en titt på GSMarenas tester av begge: SE W810i og Nokia 6110 Navigator, så syns jeg faktisk at w810i, som er betydelig mye eldre har det beste kameraet. Det overrasket meg litt. Men når det viser seg at w810i har samme kamera som k750i er det kanskje ikke så rart. K750i hadde nemlig et revolusjonerende kamera i sin tid! Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 W810 har kameralys (ikke blits) det har ikke navigatoren. Har et par W810 apparat, bildene er ikke så alle verst. Lite tips: Ikke soom på det du skal ta bildet av, bildet blir kornete da du får det på dataen, Ta heller bildet uten soom, å helller forstørre det da det er kommet inn i dataen, du skal få se en artig overaskelse.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 W810 har kameralys (ikke blits) det har ikke navigatoren.Har et par W810 apparat, bildene er ikke så alle verst. Lite tips: Ikke soom på det du skal ta bildet av, bildet blir kornete da du får det på dataen, Ta heller bildet uten soom, å helller forstørre det da det er kommet inn i dataen, du skal få se en artig overaskelse.. Har ikke navigatoren kameralys/blits sier du? Litt rart at det kommer lys/blits på når jeg tar bilder i mørket da Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe.. ja du sier nå dær ja... tok feil, leste litt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå