Deidei Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk ordnet den nye pcen min idag. Alt var bare fryd og gammen, helt til jeg begynte å spille, f. eks. JK2 og UT2003. Etter ca. 30 sekunder restarter maskina selg plutselig. Jeg har sjekket kablene og prøvd andre drivere, men det hjelper ikke. Kan noen hjelpe meg????? Jeg kjører WXP med Service Pack 1. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ahhh, ikke en dag uten den obligatoriske "HJEEELP!!!!"... :-? Har du sjekket at temperaturen er OK? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hvordan sjekker man det? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 HJELP!!!!!! eller har du stilt inn for aggresive innstillinger på RAMen i bios? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Og hvordan kan det påvirke maskinen hvis det bare gjelder spill...? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Den er stillt på normal. Den sto først på ultra, men jeg satte den litt ned, fikk høre at det kunne være problemet... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Og hvordan kan det påvirke maskinen hvis det bare gjelder spill...? Fordi spill stresser maskinen. Og for guds skyld, skriv noe fornuftig i emnefeltet, så er det flere som leser tråden. Og så slipper du at moderatorene stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå