Inc Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Var litt uheldig som ikke fikk sunket den båten (den lille) og skutt de fuglene og nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal klippet båten ut? eller om jeg skla ta med de elementene. Tips anyone Endret 12. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Fotopiloten Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den lille båten og fuglene er etter min mening bagatellmessige i dette bildet. Dette er faktisk elementer som hører til i miljøet bildet er tatt. Lagerbygningen bak båten hører ikke hjemme i dette miljøet og ødelegger for hovedmotivet dvs. seilbåten. Denne er nok vanskelig å få fjernet, selv om det sikkert ikke er umulig for eksperten. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tja tipper du kan beskjære det nøyaktig som du vil. Uten fugler, men med den badebaljen til venstre. Uten fugler, uten litenbåt. Om du går 100% så ser du det kanskje, men ikke når man ser bildet med bare båten. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ser det mangler litt detaljer men ellers damn nais work Edit: noen som klarer å fjerne det nauste også Endret 12. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ser det mangler litt detaljer men ellers damn nais work Med tanke på at jeg fjerne båten på under et min så syns jeg det var greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå