666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva synes folk egentlig om The Riches? Dette er en diskusjons tråd om serien for usa sendinger. Serien har gått ferdig i usa nå og Sesong 2 ventes å starte i mars en gang. Så hva synes dere egentlig om serien? Hvem er favoritt karakteren deres i serien? Personlig synes jeg det er en glimerende serie om sigøynere. Og planen er jo helt sjuk da, når det kommer til å flytte inn i huset til noen døde folk. Lenke til kommentar
dizzled Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg så faktisk de første to episoder før jeg så posten. Jeg synes det begynner bra, en litt mer andeledes enn andre serier og jeg synes det virker som en bra serie. Fett med sigøynere som tar over et hus og greier, håper jeg ikke ødela begynnelsen for de som ikke har sett serien : o Håper serien er like bra uttover i sesongen : ) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ja har sett ferdig første sesong er utrolig fornøyd! Serien er også fornyet Vet dog ikke når den kommer grunnet streiken, men planen er mars 2008. Endret 13. januar 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hehe, så serien når den ble airet. Og jeg likte den, husker ikke navnene på folkene i serien men hun jenta som nesten ble giftet bort er min yngling;) Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Drar opp igjen denne tråden jeg Noen som vet om andre sesong i det hele tatt kommer på norsktv? Har begynt å laste ned episoder av sesong to nå, og denne serien skuffer ikke! Velskrevet og litt annerledes enn de typiske dramaseriene. Har blitt mange politi/seriemorderfangere de siste årene syns jeg, så det er godt å se en BRA serie fra de kriminelles synspunkt (sammen med Sopranos såklart) Noen andre som fremdeles følger med på denne serien? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Drar opp igjen denne tråden jeg Noen som vet om andre sesong i det hele tatt kommer på norsktv? Har begynt å laste ned episoder av sesong to nå, og denne serien skuffer ikke! Velskrevet og litt annerledes enn de typiske dramaseriene. Har blitt mange politi/seriemorderfangere de siste årene syns jeg, så det er godt å se en BRA serie fra de kriminelles synspunkt (sammen med Sopranos såklart) Noen andre som fremdeles følger med på denne serien? Lastet ned 3 episoder av sesong 2, men syntes ikke det er like bra nå. Mistet litt av spenningen nå etter siste episode av sesong 1. Men har bare sett de to første episodene. Hvordan utvikler serien seg? Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Drar opp igjen denne tråden jeg Noen som vet om andre sesong i det hele tatt kommer på norsktv? Har begynt å laste ned episoder av sesong to nå, og denne serien skuffer ikke! Velskrevet og litt annerledes enn de typiske dramaseriene. Har blitt mange politi/seriemorderfangere de siste årene syns jeg, så det er godt å se en BRA serie fra de kriminelles synspunkt (sammen med Sopranos såklart) Noen andre som fremdeles følger med på denne serien? Lastet ned 3 episoder av sesong 2, men syntes ikke det er like bra nå. Mistet litt av spenningen nå etter siste episode av sesong 1. Men har bare sett de to første episodene. Hvordan utvikler serien seg? Har bare sett de to første selv enda, men i slutten der bestemmer de jo seg for å dra tilbake så vi får se. Syns andre episode med gisseltakingen var litt festlig. Men har lastet ned t.o.m. episode 7 nå, så jeg får sette meg ned og se litt om det blir bedre. Syns jeg leste på imdb at forholdet til Dalia og Wayne begynner å hangle litt etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå