Walts Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Har ikke brukt xboxen på nesten 1 år så tenkte det var på tide og oppdatere, fant en guide og download fila her: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...stemupdates.htm Men den vil ikke starte oppdatering, den gjorde det engang men nå skjer det ikke noe Etter som hva jeg har forstått skal man sette i cden, så starte xboxen på nytt og den skal starte oppdatering ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skjønte ikke helt problemet.Har du trykker på "Yes, update now", når du satt disken inn i maskinen? Når den har kopiert filen over fra disken vil maskinen restarte seg selv, og oppdateringen er ferdig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 nei nei, det er slik at jeg ikke får opp noe.. jeg setter i cden og xboxe starter opp.. men det kommer ikke no update opp, står kun der hvor det står hvilke spill/dvd som er i står det mixed media mix Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har du brent selve zip filen til en CD eller har du pakket ut og brent innholdet i zip filen til en CD? Det er det siste som er riktig. Da skal det fungere fint. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 prøvde begge, fikk startet den 1 gang men da var jeg så inn i å bytte tv innstiligene at jeg tok avbryt.. men skal hjem i morgen så får ta det over nett da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå