Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Akam-dynamisk såg ogso ut som det mangla ei CSS-fil, samt at alt på sida, uansett skin, gjekk svært treigt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 kan forresten melde at designet ser rart ut på sider med kun ett innlegg øverst på siden. Antar det er satt en min-height i css-dokumentet, som ikke burde vært der? (Opera 9.50) I tillegg er det en del padding/margin som mangler rundt om kring, typisk der det er borders. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Når man skriver i skjul tags i den tingen som kommer opp, så forsvinner den ikke når du trykker Ok Hurtigrediger fungerer heller ikke enda Endret 23. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hurtigrediger fungerer heller ikke enda Lagt merke til det jeg også, hurtigredigering funker ikke med det nye hardware dynamiske skinnet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg liker også det nye skinnet veldig godt. eneste jeg har å klage på er at hurtigendring av postene mine funker ikke. kun full endring funker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vel. Hurtigendring er fikset, men det er fortsatt formateringen under avatar som ikke er ferdigendret, ikke alle utseender har "Lagre i favoritter" under "Valg" og bilder i IMG-tags flyter over sine bredder, ikke lenger auto-resize Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har lagt merke til at dere har ett dynamisk skin for hver side (hw, amobil, akam, gamer). Men hva med ett som het "Diskusjon.no dynamisk"? Jeg ser da for meg at man kan fjerne feltet som nå inneholder logoen til hw.no. På den måten vil man fjerne en god del piksler som nå ikke er i bruk... Mao får man mer ut av designet/siden. Reklametingen på toppen av siden må dere nesten få lov til å beholde - men det er litt synd at forumet nå har blitt reklameinfisert. Før i tiden var det jo kun nyhetssidene (som alle uansett besøkte) som innehold reklame.. Men men, sikkert lite å gjøre med, nå som man er kjøpt opp og økte inntekter er det eneste man bryr seg om? Lite spørsmål til slutt: ved skin-bytte: er det kun css-fil som byttes ut, eller lastes annet innhold ned til browseren også? (mao: trenger backend å vite om hvilket skin man benytter?). Hvis førstnevnte kan dere jo i teorien oppfordre folk fra webdesign-delen av forumet til å komme opp med et godt skin? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kan vi snart begynne å ane lukten av fremgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå