mads Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Mads. Kan du endre på hva og hvordan profilinformasjon vises? Selv ønsker jeg at det går til å bli som dette: Teknisk drift Innlegg: 86 Ble medlem: 07/01-2004 Dette er begrunnet i et tidligere innlegg. Hepp, er på saken med å få endra i samtlige forumskins, takk for tips! I tillegg feilen som gjør at "Rediger" alternativer kommer 5-10 cm til venstre for der den skal komme og som i tillegg gjør at Hurtigredigering ikke fungerer, synes de to tingene skal prioriteres. Ellers gjør du en god jobb medz! Den må jeg få tatt så fort som mulig ja! Har den på TODO-lista Mvh, Mads Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kansje feil plass å spørre, men i nesten alle de skinnene dere har her på forumet nå, så er Vis nye inlegg borte? eller har dere gjemt den en lur plass? Ser bare ubesvarte tråder der istedet i både opera og IE. Så jeg bruker IP.Board skinnene for å kunne bruke vis nye inlegg.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 De fjernet den, og beholdt Siste 24 timer som gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 aaah... daaa såå.. aldri brukt vis siste 24 timer, men da kan jeg bruke den istedet da takker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Likte nye HW dynamisk , er noe jeg kommer til og bruke framover, med mindre det blir aalt for stort på hjemmepcen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg venner meg til det Har ingenting og klage på Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lite og klage på her å , elskbart skin Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mads. Kan du endre på hva og hvordan profilinformasjon vises? Selv ønsker jeg at det går til å bli som dette: Teknisk drift Innlegg: 86 Ble medlem: 07/01-2004 Dette er begrunnet i et tidligere innlegg. I tillegg feilen som gjør at "Rediger" alternativer kommer 5-10 cm til venstre for der den skal komme og som i tillegg gjør at Hurtigredigering ikke fungerer, synes de to tingene skal prioriteres. Ellers gjør du en god jobb medz! @Brød: Så at skriften brukt under hurtigsvar var endret på det bildet du vedla, men ikke noe som plager meg Enig i disse to. I tillegg mangler 'legg til i favoritter' under 'Valg' menyen. Ørjan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Liker det nye skinnet desidert bedre enn det gammle. Mest fornøyd er jeg med at det er dynamisk. Morsomt at det er nytt design også. Topp! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Medz: I diskusjon.no -temaet er det nå slik: Bruker Innlegg: xxx Ble medlem: xxx I alle de andre er det slik: Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 549 Ble medlem: 09/11-2004 Fra: Arendal Medlem nr.: 62189 Ønsket det slik, Bruker Innlegg: 549 Ble medlem: 09/11-2004 Dette er selvfølgelig kun min mening. Poenget er uantsett at det ikke er samsvar mellom diskjon.no og de andre temaene. Når det gjelder "Redigeringsfunksjonen" blir nå boksen med "Hurtig endring" og "Full endring" riktig posisjonert, men det virker ikke. I diskusjon.no er det ikke riktig posisjonert, men til gjengjeld virker det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ønsket det slik,Bruker Innlegg: 549 Ble medlem: 09/11-2004 Dette er selvfølgelig kun min mening. Poenget er uantsett at det ikke er samsvar mellom diskjon.no og de andre temaene. Når det gjelder "Redigeringsfunksjonen" blir nå boksen med "Hurtig endring" og "Full endring" riktig posisjonert, men det virker ikke. I diskusjon.no er det ikke riktig posisjonert, men til gjengjeld virker det der. Støtter den.. Jeg har forøvrig samme problem med hurtig endring. Jeg bruker opera og diskusjon.no. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ønsket det slik,Bruker Innlegg: 549 Ble medlem: 09/11-2004 Dette er selvfølgelig kun min mening. Poenget er uantsett at det ikke er samsvar mellom diskjon.no og de andre temaene. Når det gjelder "Redigeringsfunksjonen" blir nå boksen med "Hurtig endring" og "Full endring" riktig posisjonert, men det virker ikke. I diskusjon.no er det ikke riktig posisjonert, men til gjengjeld virker det der. Støtter den.. Jeg har forøvrig samme problem med hurtig endring. Jeg bruker opera og diskusjon.no. Samme problemet med Firefox. Red.: Oppdaget nå at når jeg merker teksten min, og velger SPOILER i "Sett inn spesialelement"-menyen, så går ikke det sprettoppvinduet bort. Endret 18. januar 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 "Lagre i favoritter" er ikke her! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg syntes det var fælt. Dessuten samme problem som Xecuter88 , å at Quick edit ikke funker. Endret 20. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg får ikke hurtigretigering til å funke i hw.no dynamisk ny. Jeg bruker Opera. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg får ikke hurtigretigering til å funke i hw.no dynamisk ny. Jeg bruker Opera. Fungerer ikke i FireFox heller.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hw.no dynamisk ny så forferdelig ut i dag, mens gamle hw.no dynamsik funket bare fint her. rart. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Virker ikke hos meg heller. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det bare dette skinnet som hadde problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå