Shruggie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Enig, skiftet fra dynamisk til statisk når det nye designet kom, men det var veldig digg å bytte tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Veldig fint nytt skin. Også hendig med snarveier til bl.a. prisguiden på topp av sida. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Liker det nye HW-skinnet, men er litt ufornøyd med fonten som brukes i hurtigsvar... Knappene er jo akkurat som de var før... Han mener skrifttype (= font). Jeg synes også den er mindre pen, men det går bra. Kan virkerlig ikke se at den er endret heller. Verken på knapper, mens en skriver i hurtigsvar eller tittelen som kommer opp over hurtigsvarsknappen. Og jeg skjønner at han mente skrifttype... Det blir nemlig brukt skrifttyper i knapper, som for eksempel knappen for "Hurtigsvar". Den knappen har hvertfall ikke forandret seg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvordan bytter man skins? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nedtreksmeny helt nederst i venstre hjørne Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk skal du ha! Tror nok at jeg holder meg til diskusjon.no da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Fint at de dynamiske er på plass. Nå mangler det bare ett skin for natt-modus, altså et mørkt/svart med lys/hvit tekst. Det har jeg drømt om lenge. Endret 13. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fint at de dynamiske er på plass. Nå mangler det bare ett skin for natt-modus, altså et mørkt/svart med lys/hvit tekst. Det har jeg drømt om lenge. Det hadde vært uuuuutrolig tøft! Hadde passet perfekt med skrivebordstemaet mitt! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fant ut at jeg liker "Hardware dynamisk ny" best, men Celeron prosessoren i maskinen min svetter når jeg scroller Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bug med Opera, nar jeg trykker pa F4 (for a fa side menyen frem) faller hele forumet ned under menyen. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skinnet var veldig fint, Men noe som irriterer meg veldig er det store rommet med adden på toppen :/ sånn at jeg må scrolle ned en gang for og ses Spill kategorien >.< Endret 13. januar 2008 av TommyTii Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, takk for mange flotte tilbakemeldinger. Bugen i Opera er kjent, skal se på det så kjapt som mulig. Mvh, Mads Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ser absolutt fint ut. Var fint å like mye "luft" på høyresiden som menyen tar på venstresiden. Dette ser spesielt bra ut når man kommer under menyen. Likevel tror jeg heller jeg kommer til å bruke IP.Board Pro. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg har merket problemer med å redigere poster når jeg bruker "Hardware.no dynamisk" skinnet. Endret 13. januar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her er noe eg ikke liker så godt... prøvd å merke det så godt jeg kan. Dette er oppdaget i Opera 9.20 hvis det har noe å si. Kommentarer: Bilde 1: Lite luft mellom brukernavnet og avslutningen på menyen. Personer med lengre brukernavn vil jo gå utenfor sikkert også. Bilde 2: Adtech-reklamen burde ha samme høyde som hw-reklamen til høyre har. Eller evt. gjøre reklameplassen på toppen (det grå området) mindre. Bilde 3: Virker som "footeren" er bare droppet. Ikke noen avslutning på linja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Eit anna problem i Opera er med redigering av innlegg. Hurtig endring fungerer ikkje, og menyen kjem på feil stad når ein klikker på redigeringsknappen: Redigert: Menyen ein får opp når ein klikker på Valg, øvst i forum, vert ogso heilt høgrestilt, so ein må scrolle for å sjå heile. Den utvider altso sida mot høgre. Endret 13. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 liker designet, men så meg nødt til å gjøre noen forbedringer. Har lagt ved en css-fil som i alle fall jeg mener bedrer opplevelesen. diskusjon.css Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (Bilde 3) Kommentarer: Bilde 3: Virker som "footeren" er bare droppet. Ikke noen avslutning på linja. Enig med det. Kunne vært noen piksler lengre/større mellomrom. Synest ikke reklamen øverst var noe fin, den burde vært mer integrert. Bruker dette skinnet inntil videre, så får jeg se hvor bra det blir til slutt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) må også klage på fonten som benyttes i hurtigsvar. men enda viktigere: dette er et liste-element her er ett til osv... hvordan ser dette ut? item nr 2 etc.. NB: under forhåndsvisning vises ikke listene mine Først når jeg velger å redigere innlegget vises editoren korrekt. Punktmerkene i øverste lista vises ikke Trykk på svar-knappen for å se hvordan mitt innlegg egentlig skulle sett ut Ja, også virker ikke hurtig-rediger i nyeste Opera-build Endret 13. januar 2008 av Halvis Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fint å se at nytt skin er på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå