Gå til innhold

CoD4: Lvl 55, plutselig lvl 36!

Anbefalte innlegg

Hahahahaha. Mongo system.

Ble level 55 i går, kunne gå prestige, men gadd ikke.

I dag skulle jeg sette meg ned og kose meg et par runder online. Spilte en kamp, men fant ut at jeg hadde skrudd på med feil kontroll(en gammel og slitt, ubehagelig kontroll). Så jeg signa ut av profilen min, skrudde kontrollen av, så skrudde jeg på med den andre kontrollen. Signet inn.

Level 36... WTF?!?!

Ganske mongo at den greier å føkke det opp så mye.

Men, men. Jeg bryr meg ikke om hvilken rank jeg er uansett. Hadde ikke tenkt til å gå prestige, hadde bare tenkt til å ha det gøy med de våpnene jeg liker å spille med. But still, ARGH!!

Hadde spilt 1d 10h eller noe, nå står det 0d 18h.. :p

Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde dette et par ganger jeg også.

Første gangen for ca 1 uke siden gikk jeg ned 2 ranks. (fra 41 til 39...)

Surt, men spilte meg opp igjen til 41.

I dag når jeg skulle spille igjen, var jeg nede i 39 igjen :cry:

Ble jevelig forbanna, og slo av boxen...

Etter et par minutter var jeg i modus igjen, og slo på boxen- og vips var jeg på rank 41 :w00t:

Merkelige greier!

Lenke til kommentar
- Do NOT get upset and start playing to make up the ranks.

What has happened is while downloading your personal settings, your old data became jumbled with your current data. So, if you play you will over overwrite what your current rank should be.

- How can I get my rank back?

Just turn your xbox on and off ... or go back and forth between multiplayer and single player (whatever you can do to make Xbox Live show the screen to download your personal settings). Doing this will make the servers continuously search for your data, eventually it will find the correct data and fix the problem for the time being.

Lenke til kommentar
Go back and forth between multiplayer and single player (whatever you can do to make Xbox Live show the screen to download your personal settings). Doing this will make the servers continuously search for your data, eventually it will find the correct data and fix the problem for the time being.

Akkuratt det jeg gjorde! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...