skinnsofa Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har Powerdvd, VLC, og Media Player Classic, men ingen av disse klarer a spille store m2ts filer. Har Radeon HD 2600 XT kort og AMD 64 x2 Dual, Core 6000+, 3.02GHz. Noen forslag? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Denne burde vel være litt til hjelp -MK- Lenke til kommentar
skinnsofa Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Denne burde vel være litt til hjelp -MK- Takk, men ikke noe suksess. Det er ikke filer fra hd videokamera. Filene er 20-60 GB. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Denne skal få det til å fungere. Ellers så skal også KMPlayer ta disse filene også. Dette programmet har jeg kjørt i 1 år nå og kan gå god for at det ikke inneholder farlige ting, jeg kjører NOD32 som er kjøpt og betalt på WinVista Ultimate som også er kjøpt og betalt for. Direkte link til siste utgave av KMPlayer Endret 12. januar 2008 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Beklager å rote frem denne gamle tråden. Jeg har fått elcard MGEGplayer - som -MK- viser til - til å funke fint, MEN det blir ikke noen lyd! Noen som kan forklare hvorfor? Har vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå