eUnaas Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei Jeg har idag Bredbånd fra NGT og jeg har en DSL-ruter med 4porter. Kan jeg kjøpe en Switch og koble den til ruteren så kan alle på switchen komme på internett? eller er det ikke så lett...? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det skal gå fint det Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Kan jeg koble en Switch rett til ADSL boksen? Hvorfor måtte jeg da kjøpe Bredbåns ruter til 2000korner da? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har NGT og to pc'er med WinXP Home. Kjøpte meg i dag en UNEX switch. Pakket den opp koplet til strøm, plugget i nettverkskablene og var på nett! Det var så lett at det var nesten kjedelig... Har kun ett problem, men det har ikke noe med switchen å gjøre. Når jeg sender f.eks en fil på noen hundre MB så sender den med maks 55-60Mbs!? Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har ett 100Mbs kort og ett 400Mbs kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå