Hansulu Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei! Har akkurat investert i deler til en stuepc, og lurer på hva fornuftig man kan bruke den 3,5" plassen jeg har ledig på framsiden til kabinettet? Kabinettet er et Antec Minuet 300. Vil helst ha et lcd display som viser hva som blir spilt osv. Har sett litt på Cooltek sitt lcd display, men tviler på at det passer i diskettstasjonplassen, eller gjør den det? Finner ingen andre lcd-display til en rimelig pris (under 500). Kan kanskje gå for et viftestyringspanel, men klarer ikke finne disse i riktig størrelse. Er det andre ting man kan bruke denne plassen til. Diskettstasjon er veldig uaktuelt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvis du skal ha skikkelig casemod så kan du jo lage noe custom, F.eks noen lys som viser CPU usagen i prosent Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde jo vært kult hvis man kunne laget no bra selv, men hvordan skal man gå frem? Har du noen bra guider evt. noen tips? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 dessverre har jeg ikke det, men du kan jo eventuelt spørre på dette forumet! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det displayet vil neppe få plass. Dvs selve displayet passer akkurat, men kretskortet stikker et stykke utenfor. Jeg satte et lignende i et Silverstone-kabinett, der fikk det plass pga at det var litt plass under 3.5"-sloten og at jeg ikke brukte den nederste 5.25-sloten. Men syns skriften blir litt for liten på avstand. Du kan jo sette en minnekortleser der? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har bestillt et display fra ebay. Det skal funke å koble det til ide porten på hovedkortet, men tviler på at det passeri 3,5" bayen. Vi får se når displayet kommer Vil helst ha et display, men det ser vel ut som at jeg blir nødt til å gå for en minnekortleser. Er det noen mulighet for å lage et helt enkelt display selv? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det kan jo hende dette 20x2 OLED-displayet får plass. Men det kommer jo an på kabinettet. Ikke sett så mange slike med OLED, men det ser jo nesten like skarpt ut som VFD (og mye billigere). Ikke kjempeenkelt å koble selv, men det er ikke så vanskelig å lodde. Og det finnes mange guider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå